AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Har noen ganger gått sammen med kjæresten i passkontrollen, og noen ganger hver for oss. Jeg må jo uansett vente et eller annet sted til vi begge er gjennom. Hva gjør dere? Føler kanskje noen ganger at om jeg har mulighet til gå gjennom en automat blir det bare mer jobb for en pass kontrollør å sjekke meg når det ikke trengs 😆 Er vel ingen regel om at man Må gå gjennom den norske, eller er det? Står «alle pass»… Anonymkode: 21031...06b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Hvorfor skal du gå i den andre kontrollen og lage lengre kø der? Anonymkode: efc1d...9ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har hatt utenlandsk pass før og ville ikke brydd meg om min norske mann da gikk gjennom den "normale" køen og venta på meg bak skranken. Hadde ikke trengt at han sto å holdt meg i hånd i utlending-køen og hadde ikke vært fornarmet. Det er bare sånn det er for oss. Anonymkode: ccac7...a50 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skal du gå i den andre kontrollen og lage lengre kø der? Anonymkode: efc1d...9ab Har aldri gjort det når det er lang kø. Skulle kanskje nevnt det, men i sånne tilfeller gjør jeg det ikke Anonymkode: 21031...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå