Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #1 Del Skrevet 26. januar 2006 Eller samme da, om det er det som interesserer dere... Og bare tenker: Mmmmmmmmmmmm..... Eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 26. januar 2006 #2 Del Skrevet 26. januar 2006 Hørtes ut som en temmelig ukjent følelse det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 26. januar 2006 #3 Del Skrevet 26. januar 2006 Jepp, det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 26. januar 2006 #4 Del Skrevet 26. januar 2006 veeeldig sjelden. men når jeg først er i nærheten av en jeg synes er kjekk,så friker jeg helt ut.klarer ikke prate og hele pakka der,blir så sinnsykt usikker. tror jeg skulle vært på et kurs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2006 #5 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Oh, ja! Sjeldent, men det hender. Og da pleier jeg å se på fyren med et sulten blikk. Hender jeg får et blunk eller et skjeft flir tilbake. Endret 26. januar 2006 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #6 Del Skrevet 26. januar 2006 Åh, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 26. januar 2006 #7 Del Skrevet 26. januar 2006 Joda, det hender. Men faktisk ikke så ofte. Jeg tiltrekkes altfor mye av personlighet, sjarme, glimt i øyet, osv osv... til det. Jah. Også har jeg en slags sperre for menn som er "for kjekke" (i mine øyne). Tenker at det er så mange som ser på dem uansett, så da ser jeg heller en annen vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #8 Del Skrevet 26. januar 2006 Joda, det hender. Men faktisk ikke så ofte. Jeg tiltrekkes altfor mye av personlighet, sjarme, glimt i øyet, osv osv... til det. Jah. Også har jeg en slags sperre for menn som er "for kjekke" (i mine øyne). Tenker at det er så mange som ser på dem uansett, så da ser jeg heller en annen vei. ← Ja men definisjonen på "kjekk" er jo forskjellig fra person til person! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #9 Del Skrevet 26. januar 2006 Hender rett som det er det ja;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 26. januar 2006 #10 Del Skrevet 26. januar 2006 Ja men definisjonen på "kjekk" er jo forskjellig fra person til person! ← Ja. det er derfor jeg skrev "i mine øyne". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #11 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja - det skjer ofte... Sliter litt på jobben om dagen - det har begynt en ny fyr!!! Har ikke hilst på han ordentlig enda og ikke prata med han. Men vi har stadig blikk-kontakt som gjør meg ganske så flau... En "kjemi" der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 27. januar 2006 #12 Del Skrevet 27. januar 2006 Har opplevd det en gang. Det som er så rart var at han var langt i fra det jeg normalt finner tiltrekkende, men det var ett eller annet som gjorde at jeg tente noe vannvittig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 27. januar 2006 #13 Del Skrevet 27. januar 2006 Det hender.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TNode Skrevet 27. januar 2006 #14 Del Skrevet 27. januar 2006 Nei, aldri opplevd det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #15 Del Skrevet 27. januar 2006 Selvfølgelig hender det jeg går forbi noen jeg tenker mmmm om! Men skal litt mer enn et vakkert ytre til for å fange interessen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #16 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, absolutt, det hender!! Men det hender oftere i en by enn på landet da..naturlig nok , for utvalget er jo større der. Han håndball-fyren (han som bretter seg ut i blader for tiden) er noe av det mest sexy jeg har sett på år og dag! Det er blikket hans!!Smeeeelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #17 Del Skrevet 27. januar 2006 Har opplevd det en gang. Det som er så rart var at han var langt i fra det jeg normalt finner tiltrekkende, men det var ett eller annet som gjorde at jeg tente noe vannvittig.. ← Yes! Du tok poenget mitt! For med enkelte mennesker så bare føles det som om det går lyn mellom en... Og det har i grunnen lite med utseende å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. januar 2006 #18 Del Skrevet 27. januar 2006 Har opplevd det en gang. Det som er så rart var at han var langt i fra det jeg normalt finner tiltrekkende, men det var ett eller annet som gjorde at jeg tente noe vannvittig.. ← Jeg har riktignok opplevd det flere ganger, men aldri så sterkt som akkurat den gangen. Som den (i overkant?) handlekraftige kvinnen jeg er, deler jeg bord og seng med ham i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #19 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har riktignok opplevd det flere ganger, men aldri så sterkt som akkurat den gangen. Som den (i overkant?) handlekraftige kvinnen jeg er, deler jeg bord og seng med ham i dag ← AV en eller annen grunn så forbinder jeg navnet "Leo" med menn, så hver gang jeg ser din "logo" tenker jeg at du er en mann. Hvorfor kunne du ikke ha valgt noe mer feminint da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. januar 2006 #20 Del Skrevet 28. januar 2006 AV en eller annen grunn så forbinder jeg navnet "Leo" med menn, så hver gang jeg ser din "logo" tenker jeg at du er en mann. Hvorfor kunne du ikke ha valgt noe mer feminint da? ← Leo er jo et mannsnavn men det er også det latinske navnet på stjernetegnet jeg er født i, derav nicket. Enig i at det kan virke litt maskulint, men det passer egentlig bra siden jeg ikke akkurat er noen ultrafeminin bimbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå