AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Del Skrevet 28. oktober 2023 Mistet garasjeportåpneren. Hva gjør jeg nå? Kan kjøpe ny, men hvordan gjør jeg dette med at den skal åpne akkurat min garasje? Anonymkode: 390d4...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. oktober 2023 #2 Del Skrevet 28. oktober 2023 Den må vel evt klones eller noe med den du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mistet garasjeportåpneren. Hva gjør jeg nå? Kan kjøpe ny, men hvordan gjør jeg dette med at den skal åpne akkurat min garasje? Anonymkode: 390d4...82a Er det borettslag? Isåfall kan du bestille ny via styret, også parrer de den med en eksisterende åpner Anonymkode: 4f33c...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Del Skrevet 28. oktober 2023 Du kjøper ny, leser bruksanvisningen og koder åpneren på samme frekvens som garasjeporten din (enebolig). Anonymkode: 5e636...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå