AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har et kunstig juletre med lys (fra Clas Ohlson). Det tar mye plass i boden, så jeg lurer på om det er trygt å oppbevare i en uisolert garasje? Tenkte på siden det er elektronikk i treet. Hvordan oppbevarer du treet? Anonymkode: d1eb0...50f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Vi har vårt i pappesken det kom i og den står på isolert loft. Jeg hadde personlig ikke turt å ha vårt i garasjen pga. kulde og luftfuktighet. Vårt var dyrt og jeg ønsker ikke å risikere at lysene går i stykker pga. oppbevaringsmåten. Anonymkode: 90e91...da6 2
skreppamedleppa Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg har et rosa juletre jeg er veldig glad i. Det kom med lys men det tok jeg av og har skiftet fordi lysene var kalde og ikke varme slik jeg liker. Så vi tar av og på lysene. Ja det tar litt plass i boden men heller det enn at det blir ødelagt av fuktighet. Rosa store juletre får jeg ikke tak i overalt heller. Oppbevares i originalesken
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 On 10/28/2023 at 5:08 PM, AnonymBruker said: Jeg har et kunstig juletre med lys (fra Clas Ohlson). Det tar mye plass i boden, så jeg lurer på om det er trygt å oppbevare i en uisolert garasje? Tenkte på siden det er elektronikk i treet. Anonymkode: d1eb0...50f Tipper det står i veiledningen hvordan det bør oppbevares. Anonymkode: dc533...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå