AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har hatt kjæreste i tre uker. Vi har vært sammen hver dag. Enten noen timer eller hele kveld/natt/dag. Nå har han vært bortreist i noen dager. Kjenner det har vært litt godt. Jeg tror ikke jeg klarer å møte han hver dag. Jeg trenger tid for meg selv og dyrke mine hobbyer. Hvor ofte er dere sammen med kjæresten? (Dere som ikke bor sammen) Vi er i førtiårene Anonymkode: d0574...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Del Skrevet 28. oktober 2023 Annenhver uke🤗 Anonymkode: b999d...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 28. oktober 2023 #3 Del Skrevet 28. oktober 2023 Vi bor med ett par timers reisetid mellom oss... så det blir helgene vi er sammen. Snakker mye på telefonen utenom. Vi er også i 40årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Del Skrevet 28. oktober 2023 1-3 dager pr. uke. Vi bor nært, men jobber en del om hverandre. Anonymkode: c18d5...345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Del Skrevet 28. oktober 2023 Før vi ble samboere, så var det noen ganger i uken. Vi har jo fritidsaktiviteter, jobb, andre venner, trening, egentid etc. Å ses hver dag når man er samboere er annerledes, da vi er sammen mellom aktiviteter. Anonymkode: e3dbd...6c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Del Skrevet 29. oktober 2023 Annenhver uke pga barn, hender vi også sees den uka vi har barn. Har vært sammen i 1,5år og er i 40-årene. Kunne lett ha vært sammen hver dag ❤️ Anonymkode: 922f3...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 29. oktober 2023 #7 Del Skrevet 29. oktober 2023 På en måte hele tiden, men samtidig ikke. Jeg sover stort sett hos han og er i hans leilighet, men vi gjør hver våre ting store deler av dagen. Han gamer mye mens jeg ser på tv hos han, trener eller møter venner. Han trenger alenetid, jeg gjør egentlig ikke det, så det et slags kompromiss som funker for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Del Skrevet 29. oktober 2023 Et par ganger i uka er mer enn nok. Anonymkode: db2f0...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg traff mannen min for 4 år siden, jeg er 43. Vi var vel neste sammen hver dag fra dag 1. Hva som er rett eller ikke må du finne ut av, si det at du ønsker også litt alene tid. Har han venner han kan finne på ting med også? Eller bare ha noen kvelder hos seg selv. Som sagt jeg og mannen ønsket og være med hverandre fra første stund, men det er sånn jeg og han var. Mens du har lov til og ha helt andre behov, så da er det viktig og ta hensyn til det Anonymkode: f6bbe...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 29. oktober 2023 #10 Del Skrevet 29. oktober 2023 Lett å føle seg litt oppspist om man er en person som trenger litt egentid. Vi var sammen så mye som vi fikk til, men hadde litt avstand, så med jobb, hobbyer, venner og mine barn ble det mest bare i helger og ferier. Han kom av og til hit midt i uka også, siden han hadde mulighet til det. Det er uansett viktig å si ifra om at man trenger litt alenetid, og det bør også den andre parten ha forståelse for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Del Skrevet 29. oktober 2023 Vi møtes i helgene, og forsøker å få til i ukedagene. Vi savner hverandre og kunne vært sammen hver dag. Han har barn 50% og jeg 100%. Anonymkode: d3dc5...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #12 Del Skrevet 29. oktober 2023 Om mulig hver eneste dag🙈 Vi er svært knyttet kun etter 5mnd. Evig savn. Ser hverandre 4-5 dager hver uke. Anonymkode: 2e64d...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 29. oktober 2023 #13 Del Skrevet 29. oktober 2023 Fra mine forrige forhold... altså, på den tredje uka så knulla vi som kaniner, så da ville jeg helst se mannen hver dag. Også går det en viss tid og hormonene roer seg, og da ville jeg ha mer egentid. Hvor mye tid man vil tilbringe sammen med partner er jo helt individuelt. Bor man litt trangt kan behovet for pusterom være større. Jeg blir klin sprø av å trø oppå andre mennesker hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #14 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg og kjæresten er fast sammen annenhver langhelg. Da har jeg barnefri. Ellers besøker vi hverandre med/uten barn når det passer. Han har barna 50 %, jeg har 80 %. Slik har vi hatt det i 3 år nå. Det fungerer bra for oss, men vi savner hverandre og skulle gjerne vært mer sammen. Løsningen vi har valgt er den som er best for barna våre. Anonymkode: 10ff3...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #15 Del Skrevet 30. oktober 2023 Vi har vært sammen i fire måneder, bor ti minutter unna hverandre, og barna er utflyttet. Vi sover sammen minst tre netter i uka, og tilbringer en del tid sammen med turer, middag, og sosiale aktiviteter. Vi fortsetter nok som særboere. Anonymkode: 7a430...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå