AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har bestandig vært veldig kresen på parfymer. Noen parfymer får jeg nesten brekninger av. No så klarer jeg ikke noen av de parfymene jeg har. Før så synes jeg dem var nydelig. Er dette vanlig? Er det nesen min det er noe galt med? Eller er det oljene fra kroppen min som har endret seg sånn at parfymene ikke blir bra på huden? Kommer jeg til å like dem igjen? Anonymkode: bf38a...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Del Skrevet 28. oktober 2023 Gravid? Anonymkode: 3bd08...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Del Skrevet 28. oktober 2023 Kan du være gravid? Jeg hatet plutselig alt av parfyme- og såpelukt. Det var det som fikk meg til å mistenke graviditet, og jammen var testen positiv. Anonymkode: 41d7e...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Del Skrevet 28. oktober 2023 Nei det går ikke an at jeg er gravid. Mannen er steril på 16 året. Anonymkode: bf38a...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Del Skrevet 28. oktober 2023 En gylden anledning til å slutte med parfymer. Bedre for alle rundt deg 😊 Anonymkode: 7d499...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #6 Del Skrevet 28. oktober 2023 Anonymkode: 7d499...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #7 Del Skrevet 28. oktober 2023 Nei det skjer ikke. Jeg liker parfyme. Men jeg er veldig bevist at jeg ikke bruker parfymer på alt. Som kremer og til håret. slik at det ikke blir krasj med masse lukter. Holder med en. Anonymkode: bf38a...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå