Gå til innhold

Gikk du i klassen med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk i klassen med Knut Arild Hareide og han var like snill som folk tror. 

Anonymkode: f238f...4b1

• Liker 5
  • Hjerte 16
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjekk på vidaregåande i klasse med Dagfinn Lyngbø

Anonymkode: 0d861...897

• Liker 2
Skrevet

Gikk i klasse med Maria mena. 

Anonymkode: 74ac7...60c

• Liker 2
Skrevet

Parallellklassen til Thomas Giertsen. 

Anonymkode: 0cf5b...ab7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Parallellklasse med Gabrielle

Endret av C-girl
  • Liker 2
Skrevet

Gikk på videregående med Morten Langli, kjent for fotballinteresserte i alle fall. 

Anonymkode: f2031...6ad

• Liker 3
Skrevet

Gikk i paralellklassen til Yvonne Durant en av norges aller beste jockeyer.

• Liker 4
Skrevet

Samme klasse som Didrik Solli tangen

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk i klasse med en ikke er så stor "kjendis" selv, men som i årenes løp har møtt og intervjuet en utrolig mengde internasjonale filmstjerner.

Anonymkode: 7a560...e15

• Liker 1
Skrevet

Kjendis og kjendis, profilert vil jeg si.

Parallellklassen til Ingeborg Senneset, hadde også fag sammen. Hun var veldig hyggelig.

Anonymkode: dc551...50f

• Liker 2
Skrevet

Gikk i samme klasse med en som er verdensmester i noe. Men spesielt kjent er han ikke.

Anonymkode: f0b1e...683

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk i klasse med en jente som mobbet og var ufattelig slem. Gjorde ordentlig stygge ting mot de «svakeste» i klassen. I følge lærerne var det noe av den styggeste oppførselen de noensinne hadde sett.

Den jenta er i dag en kjent sanger, som flere ganger er blitt intervjuet om hvor viktig det er å være snill mot andre. Hun har i tillegg fortalt at hun ble mobbet, og at vi andre i klassen burde si unnskyld til henne! 

Jeg kjenner flere musikere som har jobbet med henne, og alle sier at hun er like stygg i kjeften og oppførselen nå som da vi gikk på skolen. 

Anonymkode: 2b6fd...3f8

• Liker 15
  • Hjerte 9
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg gikk i klasse med en jente som mobbet og var ufattelig slem. Gjorde ordentlig stygge ting mot de «svakeste» i klassen. I følge lærerne var det noe av den styggeste oppførselen de noensinne hadde sett.

Den jenta er i dag en kjent sanger, som flere ganger er blitt intervjuet om hvor viktig det er å være snill mot andre. Hun har i tillegg fortalt at hun ble mobbet, og at vi andre i klassen burde si unnskyld til henne! 

Jeg kjenner flere musikere som har jobbet med henne, og alle sier at hun er like stygg i kjeften og oppførselen nå som da vi gikk på skolen. 

Hvem er dette?

Anonymkode: ec5d1...78f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og fortsatte med beskytter du henne med anonymitet.......

🐥🐥🐥🐥🐥🐥

Anonymkode: 45cc1...e29

• Liker 21
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg gikk i klasse med en ikke er så stor "kjendis" selv, men som i årenes løp har møtt og intervjuet en utrolig mengde internasjonale filmstjerner.

Anonymkode: 7a560...e15

Håvard? 

Anonymkode: b0e57...4ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og fortsatte med beskytter du henne med anonymitet.......

🐥🐥🐥🐥🐥🐥

Anonymkode: 45cc1...e29

Du vet, det kommer til å bli slettet. 

Anonymkode: a99dd...6c9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

I klassen til tidligere skiløper Eldar Rønning

Anonymkode: 636be...a5b

• Liker 1
Skrevet

Charter-Hilde gikk i min klasse. 

Anonymkode: e5914...77a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Send meg en pm? 🙏

Anonymkode: b0e57...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...