AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Var innom Sverige i sommer og har nå fått faktura for en vegavgift på 9 kroner samt et purregebyr på 300 kroner! Har ikke fått noen faktura fra dem tidligere (og slike ting har jeg full kontroll på), så det purregebyret er jeg ikke interessert i å betale! Fakturaen kommer fra firmaet EPASS24 med adresse Vika, Oslo. Fakturaen skal betales til ParkTrade Europe AB, registrert i Sverige. EPASS24 påstår at de ikke kan gjøre noe med purregebyret, og henviser til en død nettside hos skatteverket i Sverige. Har også sendt epost til svenskene uten å få noe som helst svar. Noen som har vært borti lignende?! Jeg har aldri fått noe purregebyr fra noen som helst tidligere, men når jeg googler ser det ut til at så høye purregebyr ikke en gang er lovlig i Norge? Kan dette firmaet registrert i Oslo da ture fram som de gjør, eller er det noen jeg kan kontakte for å få ordnet opp i saken? Løsningen blir vel å betale hele fakturaen på 309 SEK, men det føles fryktelig surt når jeg egentlig bare har gjort meg skyldig 9 SEK!🤬 Anonymkode: 9fc06...f55
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Du får kontakte ParkTrade da. De har da nettside. Anonymkode: a7302...261
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 Litt som Match.com da....hvor man blir fakturert i år etter oppsigelse av medlemskap 🙄 Og mailer som aldri blir besvart av kundeservice. Jeg måtte true med Forbrukerådet til slutt. Fortsatt null respons,men avdragene stoppet. Anonymkode: 6aec6...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå