AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Vet om en som spiller bort alle pengene sine og vedkommende er overbevis om at hun får igjen alle pengene. Er dette noen sykdom? Hun har holdt på sånn i åresvis og når jeg spør hun om hun har fått igjen pengene sier hun nei og at hun er overbevist om at hun får de igjen. Hun sier at hun vet noe som ikke jeg vet men hun sier ikke hva det er. Kan dette være en sykdom? Når hun aldri får igjen pengene. Hun tar opp masse lån. Anonymkode: 706f2...2d4
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Ja, det er en avhengighet og forsåvidt en sykdom eller forårsaket av andre sykdommer. Min far slet med det samme pga bipolar. Anonymkode: 64d7c...fbc
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Det er en avhengighet, og behandling er vanligvis tilnærmet lik annen avhengighet, som avhengighet til narkotika eller alkohol. Det er en diagnose, og det finnes flere behandlingssenter. Men det er svært liten sjanse for at hun får noe igjen av pengene. Det er en løgn de fleste spilleavhengige sier, "denne gangen vinner jeg, nå kommer snart storpremien"... sjansene er større for at hun raserer økonomien sin til det ugjennopprettelige. Mitt familiemedlem kom seg ut av det med hjelp av gruppeterapi via bedriftshelsetjenesten. Gjelden på en halv million tok flere år betale ned. Anonymkode: 47f8f...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå