Gå til innhold

Jeg ble nødt til å flytte til en liten bygd. Det er ingen damer på tinder her

Anbefalte innlegg

Skrevet

De single som er her har enten barn eller så er de for unge til å komme opp på min tinderprofil. Hva gjør man i min situasjon? Jeg har for lite penger til å flytte på meg

Anonymkode: 0daa3...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at siden du sier bygd, så er det kanskje et bygdesentrum og lokalt liv der med foreninger, kanskje en pub eller lignende? Kom deg ut på livet.

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor ble du nødt til å flytte til en liten bygd?

Anonymkode: 8b75c...9af

Skrevet

Da har du kanskje ikke annet valg enn å være sosial. 

Anonymkode: 3eaeb...a9c

• Liker 4
Skrevet

Skru på større rekkevidde da? Jeg data folk fra hele fylket og nabofylket.. 

Anonymkode: 241f9...ae8

• Liker 1
Skrevet (endret)

TS: Det er naturlig nok ikke alle som er på Tinder. Meld deg inn i lag og foreninger, delta på arrangementer etc.. I tillegg er det vel sikkert mulig å date litt utenfor den lille bygda? Er nærmeste tettsted/by langt unna? Kan du ta deg en helg dit av og til? 

Anonymkode: 15b84...5bd

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De single som er her har enten barn eller så er de for unge til å komme opp på min tinderprofil. Hva gjør man i min situasjon? Jeg har for lite penger til å flytte på meg

Derfor er det ofte stor aldersforskjell på bygda.

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kva med å bli med i ein organisasjon eller ein aktivitet i bygda, TS? Så blir du kjent med folk, og plutselig blir du introdusert for ei kvinne av din nye kamerat i koret/bygdelaget/turlaget? 

Slik er det på bygda ;)  

Anonymkode: f9f54...057

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Da får du gjøre det på den naturlige måten, engasjer deg i nærmiljøet og kom deg ut for å bli kjent med folk. Kjøttmarkeder som Tinder er bare tull.

Anonymkode: cc0be...460

• Liker 1
Skrevet

Ei jeg kjenner økte rekkevidden gradvis, og endte opp med å finne noen i ei lita bygd i et annet fylke. 

De er nå forlova.

Anonymkode: 9de29...725

• Liker 2
Skrevet

Bli med i en frivillig organisasjon eller to. Meld deg på kurs, smil til de du møter på butikken og snakk litt med de i kassa. Plutselig dukker det opp en mulighet. 
Evt. øk radius på Tinder. Kan jo dukke opp ei som vil flytte på seg. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det så ille at de har barn? Tenker det er fint å få være betydningsfull for både mor og barn.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ellers er jeg enig med andre i tråden: finn andre måter enn Tinder for å treffe folk. Engasjer deg i noe på fritiden, møt opp på bygdas treffsted, snakk med folk på butikken, vær en likanes kar som damene legger merke til. Selv om damene på bygda er opptatt eller ikke interessante for deg, har de kanskje slektninger eller venner utenfra bygda som du plutselig treffer på om du er på rett sted til rett tid. Å sitte hjemme og sveipe på Tinder med bare lokale treff i et lita bygd er nok ikke noe sjakktrekk.

Anonymkode: e5f37...092

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tinder er ræva i Holmestrand også . 

Og det er hverken by eller bygd 😅 ( jeg bor her også fordi jeg MÅ - barnas nettverk og aleneforelder på n'te året) 

Har logget helt av. Skjer det ,så skjer det . 🧘‍♀️

Anonymkode: b1190...c51

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva tror du folk gjorde før Tinder da? Kom deg ut. 

Dater og koser meg jeg. Aldri hatt sånn app. 

Anonymkode: 47007...1c2

Skrevet

Kutt Tinder. Gå ut i det virkelige livet. Bygdekvinner er ofte ikke på Tinder.

• Liker 1
Skrevet

Bli kjent med folk i bygda, hør hvordan folk finner kjæreste der.

Anonymkode: 5027f...dcc

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brukerangrep, latterliggjøring, misbruk av AnonymBruker-funksjon, brukerdebatt og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...