AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Hvilke skikkelig kleine situasjoner har du opplevd ved dating? Evt hvordan pleier du å håndtere kleine datingsituasjoner? Anonymkode: 1ddb4...803
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Var på date med en fyr jeg nettopp hadde møtt. Vi skulle bestille og betale for maten og da tenkte jeg at vi skulle dele det slik at jeg betalte for meg selv og han betalte for seg. Men han stoppet meg når jeg tok frem kortet mitt og insisterte på at han skulle betale. Etterpå når vi fikk maten og satt å spiste begynte han å prate til meg om hvor utrolig dårlig råd han har og hvor lite han får i lønn hver mnd. Jeg syntes det var merkelig å si sånt etter man har tilbydd seg å betale. Jeg sa jeg kunne vippse han for det maten og drikken min kostet. Fordi det gjorde meg ingenting siden jeg hadde jo egentlig tenkt å betale for meg selv. Men han fortsatte å nekte på det. Syns det var helt forferdelig kleint. Klarte liksom ikke å kose meg med maten da. 😅 Anonymkode: d8b5e...66e 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 Var på restaurant med en fyr. Synes det luktet rart på restauranten, det luktet naturgjødsel. Jeg tenkte ikke videre over det, men lukten ble bare verre og verre. Til slutt skjønte jeg hvorfor. Jeg hadde fått bæsj på veska mi! Aner ikke hvordan. Muligens hundebæsj. Jeg fortet meg på do og fjernet bæsjen. Håper ikke han mistenkte noe! Resten av daten ble litt ødelagt for min del. Følte meg skyldig og flau. Traff han ikke igjen. Anonymkode: 46ec5...b8b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 Flaueste var hu som hadde planlagt ned til detalj hvordan vi skulle ha sex senere på kvelden, etter vi hadde vært ute å spist. Hun hadde glemt å sjekke om jeg i det hele tatt ville ha sex. Noe jeg ikke ville. Anonymkode: d2e4b...045 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Skrevet 28. oktober 2023 I et vennelag avslo jeg å komme på besøk en kveld uka etter, fordi jeg var utenbys på jobbreise den dagen. En av karene i forsamlinga lyste opp, og sa at han også hadde jobbærend samme sted på samme dag som meg. Vi avtalte å møtes til middag, og det ble veldig kleint. Jeg hadde oppfattet avtalen som en kameratslig middag, mens han tolket det som en date. Stusset litt på at han kom til restauranten med koffert, men tenkte at han ikke hadde nådd å sjekke inn. Da vi var ferdig med å spise viste det seg at han ikke hadde bestilt hotell, ikke var på jobbtur, men at han trodde at han kunne sove hos meg 🙄 Han ble ubehagelig intens. Hadde heldigvis ikke fortalt hvilket hotell jeg bodde på. Løp ut, hoppa inn i en taxi og ropte "Kjør!" Sjåføren skjønte tegninga, og akselererte vekk i høy fart, som i en actionfilm 😂 og kjørte meg til hotellet. Anonymkode: 82d45...455 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #6 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): I et vennelag avslo jeg å komme på besøk en kveld uka etter, fordi jeg var utenbys på jobbreise den dagen. En av karene i forsamlinga lyste opp, og sa at han også hadde jobbærend samme sted på samme dag som meg. Vi avtalte å møtes til middag, og det ble veldig kleint. Jeg hadde oppfattet avtalen som en kameratslig middag, mens han tolket det som en date. Stusset litt på at han kom til restauranten med koffert, men tenkte at han ikke hadde nådd å sjekke inn. Da vi var ferdig med å spise viste det seg at han ikke hadde bestilt hotell, ikke var på jobbtur, men at han trodde at han kunne sove hos meg 🙄 Han ble ubehagelig intens. Hadde heldigvis ikke fortalt hvilket hotell jeg bodde på. Løp ut, hoppa inn i en taxi og ropte "Kjør!" Sjåføren skjønte tegninga, og akselererte vekk i høy fart, som i en actionfilm 😂 og kjørte meg til hotellet. Anonymkode: 82d45...455 What 🤣🙈 Anonymkode: 17fe4...753 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #7 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var på date med en fyr jeg nettopp hadde møtt. Vi skulle bestille og betale for maten og da tenkte jeg at vi skulle dele det slik at jeg betalte for meg selv og han betalte for seg. Men han stoppet meg når jeg tok frem kortet mitt og insisterte på at han skulle betale. Etterpå når vi fikk maten og satt å spiste begynte han å prate til meg om hvor utrolig dårlig råd han har og hvor lite han får i lønn hver mnd. Jeg syntes det var merkelig å si sånt etter man har tilbydd seg å betale. Jeg sa jeg kunne vippse han for det maten og drikken min kostet. Fordi det gjorde meg ingenting siden jeg hadde jo egentlig tenkt å betale for meg selv. Men han fortsatte å nekte på det. Syns det var helt forferdelig kleint. Klarte liksom ikke å kose meg med maten da. 😅 Anonymkode: d8b5e...66e What??? Utrolig kleint....Jeg hadde oppført meg som en gentleman og betalt...men igjen....Jeg er født i slutten av 70-årene...Og er mann med "utovertiss"....Jeg hadde betalt regninga uten spørsmål...Men igjen...det er meg...Kan ikke tenke noe annet enn at vedkommende er en taper 🤫 Anonymkode: 93967...05f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #8 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Flaueste var hu som hadde planlagt ned til detalj hvordan vi skulle ha sex senere på kvelden, etter vi hadde vært ute å spist. Hun hadde glemt å sjekke om jeg i det hele tatt ville ha sex. Noe jeg ikke ville. Anonymkode: d2e4b...045 Opplevd noe lignende, bare med en mann. Middag hos meg, og filmkveld etterpå. Han drakk mye mer vin enn meg og begynte bli ganske brisen. Vi begynte å kysse litt og jeg hørte han zippet ned smekken sin og dro av seg buksa litt nedover lårene. Jeg var overhode ikke klar for sex, og trakk meg unna han. Da så jeg at han satt der med en helslapp penis med en kondom som hang og slang tredd på slapt helt ytterst på penistuppen. Det mest usjarnerende jeg har vært borti på lenge. Når han hadde tatt på seg den dongen aner jeg ikke, sikkert når han var på toalettet litt tidligere Anonymkode: d90c8...1b3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Opplevd noe lignende, bare med en mann. Middag hos meg, og filmkveld etterpå. Han drakk mye mer vin enn meg og begynte bli ganske brisen. Vi begynte å kysse litt og jeg hørte han zippet ned smekken sin og dro av seg buksa litt nedover lårene. Jeg var overhode ikke klar for sex, og trakk meg unna han. Da så jeg at han satt der med en helslapp penis med en kondom som hang og slang tredd på slapt helt ytterst på penistuppen. Det mest usjarnerende jeg har vært borti på lenge. Når han hadde tatt på seg den dongen aner jeg ikke, sikkert når han var på toalettet litt tidligere Anonymkode: d90c8...1b3 Nei... Hvorfor?? WTF... Jeg bare skjønner ikke hvordan det kan være mulig Anonymkode: 508b0...712
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #10 Skrevet 28. oktober 2023 Kleineste må være de gangene folk tar seg til rette mens jeg er fullt opptatt, og det har ser ikke ut til å ha noensinne falt dem inn at de bare står i veien. Som om de er på et NAV-kontor og skal hente trygdepenger eller noe som de har krav på. Lol. Sorry, dårlig sammenligning. Men det føles nesten slik. Jeg blir så utrolig forvirret når slikt skjer. Det er så utrolig rart og kleint. De bare står på rettigheter som bare eksisterer i fantasiene deres - og i tillegg til det ser de på seg selv som den oppegående parten. Åååh, GUD, så flaut og kleint. Jeg dør. 🥴 Anonymkode: 9ce00...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå