Gå til innhold

Erfaringer ved kjønnsleppereduksjon? Indre labia plastikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine indre kjønnslepper er en del lenger enn det som jeg vil anse som «normalt». Har veldig lyst til å gjøre det, da dette er noe som plager meg både når jeg skal ha sex og ved bevegelse. Sånn kosmetisk sett og på selvtilliten så hjelper det heller ikke at eksene mine har kommentert de.

Nå lenger så får jo man ikke dekket det, noe som jeg syns er utrolig kjipt når det er plagsomt. Så siden det koster hele 20 tusen så tenkte jeg å høre om noen andre har erfaringer med labiaplastikk? Og er det verdt det? Hvor mye betalte du og hvor?

Anonymkode: 54e5e...5f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke eksene dine sine kommentarer har bidratt til at du vil gjøre dette. Mange gutter har rett og slett ikke peiling.

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde det i vår og er veldig fornøyd og var verdt pengene. Syns at den ene kjønnsleppen var litt hardt etter operasjonen, men nå 6 mnd senere, så er begge myke og slik dem skal være. 

Føler meg mye mer renere. Opplevde før operasjonen at jeg begynte å lukte fort nedentil. Ikke av utfloden, men av svettelukt. Nå som jeg har minsket dem, så forsvant lukten og.. og jeg svetter ikke slik der nede slik som før. Har ikke angret ett sekund. I sommer så var jeg ikke redd for å gå i bikini for å være redd for at kjønnsleppene skulle komme til synes. Det var en befrielse å føle seg litt normal der nede. Men vi er mange kvinner med dette problemet og de har flere slike operasjoner i uken

Mannen min var veldig imot denne operasjonen og jeg bare utsatte og utsatte det (han likte godt der underlivet jeg hadde😁).Men jeg tok avkjørselen uten han nå som jeg er midten av førtiårene. Nå syns han det er helt greit og akseptert det 

Anonymkode: d7cfc...caa

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Blod skrev (6 minutter siden):

Håper ikke eksene dine sine kommentarer har bidratt til at du vil gjøre dette. Mange gutter har rett og slett ikke peiling.

Det ene og alene har ikke bidratt til det nei, men kan ikke si at det ikke forsterker ideen om å operere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gjorde det i vår og er veldig fornøyd og var verdt pengene. Syns at den ene kjønnsleppen var litt hardt etter operasjonen, men nå 6 mnd senere, så er begge myke og slik dem skal være. 

Føler meg mye mer renere. Opplevde før operasjonen at jeg begynte å lukte fort nedentil. Ikke av utfloden, men av svettelukt. Nå som jeg har minsket dem, så forsvant lukten og.. og jeg svetter ikke slik der nede slik som før. Har ikke angret ett sekund. I sommer så var jeg ikke redd for å gå i bikini for å være redd for at kjønnsleppene skulle komme til synes. Det var en befrielse å føle seg litt normal der nede. Men vi er mange kvinner med dette problemet og de har flere slike operasjoner i uken

Mannen min var veldig imot denne operasjonen og jeg bare utsatte og utsatte det (han likte godt der underlivet jeg hadde😁).Men jeg tok avkjørselen uten han nå som jeg er midten av førtiårene. Nå syns han det er helt greit og akseptert det 

Så bra at du sitter igjen med gode opplevelser av det🥰 Fjernet de nesten hele lengden på kjønnsleppen? Eller hvordan ble det etter? Og gjor de noe med området rundt klitoris også?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så bra at du sitter igjen med gode opplevelser av det🥰 Fjernet de nesten hele lengden på kjønnsleppen? Eller hvordan ble det etter? Og gjor de noe med området rundt klitoris også?

Ja, jeg er også veldig interessert i å høre hvordan det gjøres. Får man si noe om hvor mye man ønsker å ta vekk? Er det mye risiko forbundet med det? 

Anonymkode: 215e0...ff5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fjernet mer enn det jeg hatt sett for meg. Jeg ville bare forminske litt, men dem fjernet nesten helt ned, så i starten såg det nesten ikke ut som jeg hadde kjønnslepper, men nå har det normalisert seg og de er blitt ganske fine. De fjernet ingenting rundt klitoris, der har jeg aldri hatt noe ekstra hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...