Gå til innhold

Hvordan få en god garderobe i liten bod/kott

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Jeg har en liten bod/kott på soverommet, kvadratiske 1.30x 1.30 med vanlig dør. Pt har jeg et par hyller på veggen, mye heng og en trådhyllesystem. Men ser jo at det er fryktelig dårlig utnyttelse og er absolutt ikke fint å se på. Drømmer om en mini «walk-in». Men aner ikke hvordan. Har prøvd å tenke men får det bare ikke til. Noe kreative sjeler her som har noen gode forslag??

Anonymkode: b364a...00b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fyllt min garderobe med elfa. Jeg har slike lister på veggen, 2x60 cm, og disse har jeg fyllet med hyller, skuffet og heng. I tillegg har jeg en liten kommode som står langs veggen som er 90 grader på veggen med elfa. 

Elfa er kjempefleksibelt, jeg har også dette systemet andre steder i huset så det er lett å bytte/ommøblere/kjøpe nye komponenter. Det er dyrt, men obs har jevnlig tilbud med 50%.

Anonymkode: c93f6...c79

Skrevet

Et økonomisk alternativ til Elfa er Ikea Boaxel. Vi har brukt det til garderobe i bod og på loft. Elfa er nok enda mer solid og med flere muligheter, men hvis økonomi er relevant er Boaxel absolutt et godt alternativ.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har fyllt min garderobe med elfa. Jeg har slike lister på veggen, 2x60 cm, og disse har jeg fyllet med hyller, skuffet og heng. I tillegg har jeg en liten kommode som står langs veggen som er 90 grader på veggen med elfa. 

Elfa er kjempefleksibelt, jeg har også dette systemet andre steder i huset så det er lett å bytte/ommøblere/kjøpe nye komponenter. Det er dyrt, men obs har jevnlig tilbud med 50%.

Kan du vise bilde?

Anonymkode: 34c6e...dad

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan du vise bilde?

Anonymkode: 34c6e...dad

Nei, jeg ønsker ikke brette ut garderoben min på kg. Men den ligner denne bare at jeg har flere skuffer: 

https://www.bygghjemme.no/innredning-och-belysning/garderobe-og-oppbevaring/pakkelosninger-garderobe/startpakke-garderobe/innredningslosning-elfa-garderobe-nr-5-hvit/p-1779752?gclid=Cj0KCQjwhfipBhCqARIsAH9msbmREPtF-eURfvobNB9FOJtqjQfEale4iHkEIOX4c_ajIfyR7LQttaUaAiLNEALw_wcB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...