Gå til innhold

Uforglemmelig orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevde orgasmer som er uforglemmelige, en sånn orgasme du lengter tilbake til? Eller er det nå, de beste orgasmer kommer?

Anonymkode: 0fa85...3b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei glemmer alle. 

Anonymkode: 7746a...3b9

Skrevet

Ikke en spesifikk men har hatt mange gode og kan lengte etter de hvis jeg har en det ikke er like mye gutt i. Orgasme er uansett digg og gir en positiv følelse 🥰

Anonymkode: a6d84...2b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke en spesifikk men har hatt mange gode og kan lengte etter de hvis jeg har en det ikke er like mye gutt i. Orgasme er uansett digg og gir en positiv følelse 🥰

Anonymkode: a6d84...2b8

Har selv en serie av orgasmer jeg aldri glemmer, det vil si flere orgasmer under samme omgang🥰 Har aldri vært i nærheten hverken før eller siden, selv om jeg har gode orgasmer nå også.

Skrevet

Det er mer kosen og nærheten jeg aldri glemmer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har opplevde orgasmer som er uforglemmelige, en sånn orgasme du lengter tilbake til? Eller er det nå, de beste orgasmer kommer?

Jeg hadde en ONS med ei som vant NM i Fitness . Det var en kropp med mye muskler. Dere skulle sett den ryggtavla og muskelbunt.  Jeg var så utrolig kåt at det ble flere runder. Tok ikke lang tid før den var klar igjen. Så husker jeg hun ville bruke kondom  og hun tok den på, men en av gangene sprakk den.

Skrevet

I så fall er det ikke min egen. Men orgasmen til kjæresten en av de første gangene han kom i meg dem husker jeg godt. Det var deilig. 

Anonymkode: 51c03...897

• Liker 1
Skrevet

Husker vel stort sett bare den siste orgasmen jeg hadde. Ikke noe jeg går å tenker så mye på til vanlig liksom. 

Men husker dessverre også en orgasme eksen min hadde. Da han holdte på å besvime og falle om. Hadde vært helt ok om jeg ikke husket den.

Skrevet

Første gangen med analsex med kona uten kondom og jeg sprutet der bak. Voldsomme greier. 

Første gangen jeg fylte ei nydelig jente halvparten av min alder ca. Møtte henne tre ganger, opplevelser for minneboka.

• Liker 1
Skrevet

Jo. Tenkt at jeg ikke tenkte på det. 

Jeg er 40 og har aldri fått orgasme sammen med en mann alene, har alltid brukt fingrene selv eller vibrator selv.  Det tok meg også maaaaange år for jeg kom alene. Men første gang med kjæresten min, som er betydelig eldre enn meg, kom jeg når han slikket meg. Det var første gang vi hadde sex. Og jeg kom utrolig intenst. Har aldri kommet så sterkt av en klitorsisorgasme heller. 

Det å få kjenne på at det var han, hans tunge, at jeg tok ham i bakhodet og holdt ham fast. At det ikke var noe mellom oss. Det er det beste øyeblikket i sex jeg noen gang har hatt og vil for alltid være minneverdig. Jeg tenker ofte på det øyeblikket. At han leste meg så godt♥️

• Liker 1
Skrevet

Nærheten, kjærlighet og følelsen er mest viktig for meg. Orgasmen er flyktig og oppskrytt. 

Anonymkode: f7ca1...d1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nærheten, kjærlighet og følelsen er mest viktig for meg. Orgasmen er flyktig og oppskrytt. 

Anonymkode: f7ca1...d1e

Men orgamsen er jo, i riktig setting, det aller nærmeste man kommer noen? Det var derfor jeg først svarte i tråden at det ikke var min orgamse jeg først tenkte på, men hans. Fordi det å tvinge frem at han kommer, i meg, joner det aller nærmeste øyeblikket. 

Skrevet

Kvaliteten på orgasmene er alltid hyperdeilig, når vi har opplevd en fantastisk totalopplevelse🥰

Men jo.. jeg har spasmet i aftershock orgasmer, fra hærlig, tålmodig og lang pirrende sex. Så jeg vet hvor fint det er oppe i himmelen, og heldigvis kom jeg ned igjen😇 Jeg liker variasjoner på orgasmen også, som alt annet i sexen.

Mottoet mitt er: Spiser man biff hver dag, blir ikke biffen like god, når vi skal kose oss på en lørdag😉

Skrevet

Nei, orgasmer glemmer jeg fort.

Anonymkode: 0d34e...d6d

Skrevet

Hatt mange, men en veldig minnerik en er når jeg kom bare av at han bet meg nedover halsen. Han var ikke inni meg og stimulerte ikke klitoris. Jeg var veldig opphisset og det var første gang han gjorde noe slikt. 

Anonymkode: 80bea...0c8

Skrevet

15 år senere så husker jeg godt den beste jeg har hatt…. Jeg var 29, han 53. 

Nå er jeg 44. 

Anonymkode: a78d3...a9c

Skrevet

Mann her. Jeg kunne få en slags helkroppsorgasmer i 20-årene. Det ga seg, og jeg savner det.  

Anonymkode: 03d04...aee

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

15 år senere så husker jeg godt den beste jeg har hatt…. Jeg var 29, han 53. 

Nå er jeg 44. 

Anonymkode: a78d3...a9c

Da bør du finne deg en på 83 nå. Da blir det fart i biffen..

Anonymkode: 20bc1...40b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...