Gå til innhold

Julebord og kjole.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du kjøpe ny kjole til julens anledning?

Anonymkode: 010c0...42a

Skrevet

Jeg trenger det ikke, men om denne blir tilgjengelig i min størrelse, så er det fare for at jeg ikke klarer å la være å kjøpe den:fnise:

image.thumb.webp.0bcb4b42af74a74ed66b5a2bc426bf59.webp

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Nope. Har nok av kjoler å velge imellom. SÅ skal ikke kjøpe noe nytt. Gjenbruke det jeg har.

Har egentlig ikke råd til å kjøpe noe nytt heller, så da er valget enkelt. 

• Liker 1
Skrevet
Roci skrev (6 timer siden):

Jeg trenger det ikke, men om denne blir tilgjengelig i min størrelse, så er det fare for at jeg ikke klarer å la være å kjøpe den:fnise:

image.thumb.webp.0bcb4b42af74a74ed66b5a2bc426bf59.webp

Åå,den var lekker😍

Hvor er den fra?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
flusa skrev (33 minutter siden):

Åå,den var lekker😍

Hvor er den fra?

Ja ikke sant?😀 Den er fra Ellos🙂

• Hjerte 1
Skrevet

I år har jeg lyst til å kjøpe meg en rød silkebluse heller enn ny kjole :)

• Liker 3
Skrevet
Roci skrev (1 time siden):

Ja ikke sant?😀 Den er fra Ellos🙂

Wow,har de så flotte klær der??

Skrevet
flusa skrev (14 minutter siden):

Wow,har de så flotte klær der?

Ellos er ikke hva det engang var ;) De har mye fint, og forhandler mange ulike merker. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Roci skrev (4 timer siden):

Ellos er ikke hva det engang var ;) De har mye fint, og forhandler mange ulike merker. 

Ja det ser jeg :)

Husker mamma bestilte bestandig klær til meg derfra da jeg var 'liten',men det var basic/vanlige klær den tiden.

Ser at de har jo skikkelig fine klær !!

Mye dyrt og,etter min lommebok..

Mye parfyme etc og, hihi🙈

Skrevet
Natta1980 skrev (16 timer siden):

I år har jeg lyst til å kjøpe meg en rød silkebluse heller enn ny kjole :)

Svart skjørt til da?

Skrevet

Nei i år så skal jeg ikke kjøpe meg noe nytt. Verken til da eller til julaften. Har lagt på meg en del. Så jeg har bestemt meg. Ikke noe nye klær før jeg har klart å gått ned i kg. Og jeg har mange fine kjoler som er akkurat for små til meg. 

Anonymkode: e56c0...f2d

Skrevet

Jeg skal bruke den kjolen jeg kjøpte inn for 2 eller 3 år siden som var påtenkt et julebord som ble avlyst i siste liten pga covid. Siden det er typisk julebordkjole har jeg aldri brukt den, så gleder meg 🤩

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg har kjøpt ny fordi jeg er gravid og ingen av kjolene mine passer meg lenger. Men, kjenner jeg meg selv rett hadde jeg antakeligvis kjøpt ny uansett :) 

Skrevet

Nei, jeg er mer komfortabel i dress

Anonymkode: 716cd...163

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 23.56):

Nei, jeg er mer komfortabel i dress

Anonymkode: 716cd...163

Er du mann da?

Annonse
Skrevet

Ja, må kjøpe ny, men sliter med å finne noe jeg liker/ser bra ut i. Må ha lange ermer, også er jeg ikke så glad i noe særlig utringing. 

Anonymkode: b4b4a...517

Skrevet

Ikke kjøpt kjole, men bluse, skjørt og strømpebukse.

IMG_5182.thumb.jpeg.45fd2bbe8b111ed3d9ae8d5c8b00d6c0.jpegIMG_5181.thumb.jpeg.7f4f5d1e0606f1866e01e30ac060d863.jpegIMG_5183.thumb.jpeg.9ecbf93f8dbfa6a4d461bfa8240484e8.jpeg

Anonymkode: a11f6...4e8

• Liker 2
Skrevet

Har kjøpt meg denne: https://www.matchfashion.no/dameklaer/kjoler-skjort/sara-paljettkjole/navy-blazer/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI2IPd8L-3ggMVQxiiAx2yVCaAEAQYASABEgLsr_D_BwE

Jeg har brukt samme kjole på julebord, julaften, nyttårsaften ol siden 2018. La på meg etter siste graviditet for noen år siden og har masse kjoler som ikke passer, kjøpte en kjole jeg likte og har brukt hvert år siden da 2018. Men i år så kjøpte jeg en ny kjole. 

Anonymkode: d0740...fdc

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, må kjøpe ny, men sliter med å finne noe jeg liker/ser bra ut i. Må ha lange ermer, også er jeg ikke så glad i noe særlig utringing. 

Anonymkode: b4b4a...517

https://www.matchfashion.no/dameklaer/kjoler-skjort/sara-paljettkjole/navy-blazer/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI2IPd8L-3ggMVQxiiAx2yVCaAEAQYASABEgLsr_D_BwE

bare et tips☺️

Anonymkode: d0740...fdc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du mann da?

En må da ikke være mann for å gå med dress. Dress kan være hot på kvinner og kan fint brukes på julebord 

Anonymkode: 66d27...3aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...