AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Er det kun ment vennskapelig? Eller kan en mann mene dette og fortsatt like deg? Anonymkode: b83a9...2f7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 Umulig å vite. Ønsker du noe med med han? Anonymkode: 26a54...ad8 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 "Mene dette, og fortsatt like deg?" Hva i all verden mener du? Jeg kan bruke dette uttrykket, til både venner og kjæresten, men aldri til folk jeg ikke liker. Anonymkode: d4c2d...d45 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 Det er nok bare vanlig vennlighet og han er smittet av facebook-sjargongen. Jeg pleier aldri å si sånt. Anonymkode: 8a564...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Skrevet 28. oktober 2023 Gode du er jo positivt. Noe du kan si om noen du liker veldig godt. Både venner og kjæreste. Anonymkode: 1a93e...eb4 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #6 Skrevet 28. oktober 2023 "og fortsatt like deg"? Selvfølgelig liker han deg. Dette er ment positivt. Om han liker deg vennskapelig eller romantisk kan vi dessverre ikke si ut fra kun den. Eksen min pleide å bruke "gode", både til meg som han var forelsket i men også til andre. Anonymkode: 64013...f29 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #7 Skrevet 28. oktober 2023 Høres ut som et gammelt konservativ menneske. Sånn venner av besteforeldre sier når de møter deg etter mange år. Anonymkode: 9025e...219
Hareena Skrevet 28. oktober 2023 #8 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ut som et gammelt konservativ menneske. Sånn venner av besteforeldre sier når de møter deg etter mange år. Anonymkode: 9025e...219 Hjelpe oss. Sender du en slik melding er det uttrykk som venner av bestemor bruker. Sender du jeg elsker deg er det lovebombing. Må alt overanalyseres? Kan vi gi folk litt slakk, husk det er ulik sjargong og ordbruk i ulike miljøer, aldersgrupper, dialekter og landsdeler. Kan ikke en positiv melding bli oppfattet som - ja som akkurat det. Positiv. 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 Hareena skrev (1 time siden): Hjelpe oss. Sender du en slik melding er det uttrykk som venner av bestemor bruker. Sender du jeg elsker deg er det lovebombing. Må alt overanalyseres? Kan vi gi folk litt slakk, husk det er ulik sjargong og ordbruk i ulike miljøer, aldersgrupper, dialekter og landsdeler. Kan ikke en positiv melding bli oppfattet som - ja som akkurat det. Positiv. Ja, enig! Det er jo uansett positivt, men lurte på om det kanskje var ment som vennskap. Men jeg vet han liker meg, så jeg trenger ikke å overanalysere dette. Anonymkode: b83a9...2f7
ALB Skrevet 28. oktober 2023 #10 Skrevet 28. oktober 2023 2 hours ago, Hareena said: Hjelpe oss. Sender du en slik melding er det uttrykk som venner av bestemor bruker. Sender du jeg elsker deg er det lovebombing. Må alt overanalyseres? Kan vi gi folk litt slakk, husk det er ulik sjargong og ordbruk i ulike miljøer, aldersgrupper, dialekter og landsdeler. Kan ikke en positiv melding bli oppfattet som - ja som akkurat det. Positiv. Ekstremt enig! Dette er en fin ting å si, vedkommende setter pris på deg - på hvilken måte og i hvor stor grad er vanskelig å si. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #11 Skrevet 28. oktober 2023 Det er umulig si noe om det kun er vennskapelig eller noe mer basert på to ord uten å vite noe om resten av samtalen og kontakt. Jeg kan skrive de ordene til daten min. Og til en venninne. Og til tantebarn. Og til en kollega. Anonymkode: 7dd4c...9a9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #12 Skrevet 28. oktober 2023 For meg høres det bare ut som om du har gjort han veldig glad eller takknemlig. Trenger mer kontekst Anonymkode: a1cc6...a5e 1
Trineline Skrevet 28. oktober 2023 #13 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har skrevet dette til både venner og kjærester, så ikke godt å vite 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #14 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det kun ment vennskapelig? Eller kan en mann mene dette og fortsatt like deg? Anonymkode: b83a9...2f7 Hvis en mann skriver det, med den emojien i tillegg, så kan jeg garantere at han har mer enn vennskaplige intensjoner Anonymkode: 3a686...f8c 1 1
Fant80 Skrevet 28. oktober 2023 #15 Skrevet 28. oktober 2023 Cringe språk. Ingen driver å sier dette med mindre du er sørlending
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #16 Skrevet 28. oktober 2023 ALB skrev (5 timer siden): Ekstremt enig! Dette er en fin ting å si, vedkommende setter pris på deg - på hvilken måte og i hvor stor grad er vanskelig å si. Sant ❤️ Anonymkode: b83a9...2f7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #17 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis en mann skriver det, med den emojien i tillegg, så kan jeg garantere at han har mer enn vennskaplige intensjoner Anonymkode: 3a686...f8c Det er bra! Ja det var med den emoijien. Lurer bare på om han begynner å bli forelsket, mulig. Anonymkode: b83a9...2f7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #18 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bra! Ja det var med den emoijien. Lurer bare på om han begynner å bli forelsket, mulig. Anonymkode: b83a9...2f7 Er ikke akkurat sånn att menn har til vane å sende hjerter til kompiser, det har jeg aldri opplevd eller hørt om, så her kan du trygt anta at han er interresert. Men er vel ikke verre enn å flørte litt, så finner du fort ut av det Anonymkode: 3a686...f8c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #19 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke akkurat sånn att menn har til vane å sende hjerter til kompiser, det har jeg aldri opplevd eller hørt om, så her kan du trygt anta at han er interresert. Men er vel ikke verre enn å flørte litt, så finner du fort ut av det Anonymkode: 3a686...f8c Ja og han er nokså innelukket. Jeg har fått åpnet han litt så håper det fortsetter. Han setter pris på meg, gir han positivt humør og merker han at han kjærtegner mer og mer. Anonymkode: b83a9...2f7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #20 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja og han er nokså innelukket. Jeg har fått åpnet han litt så håper det fortsetter. Han setter pris på meg, gir han positivt humør og merker han at han kjærtegner mer og mer. Anonymkode: b83a9...2f7 Hvis han er litt innelukket, så kanskje få igang flørten litt først du, kanskje han blir tryggere når han vet du er interresert 😊 Anonymkode: 3a686...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå