Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp fra dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann. Etter et samlivsbrudd tidligere i år så har jeg snakket  en del med ei venninne på Snapchat.
Hun jeg snakker med har jeg kjent i årevis, det har aldri vært noe romantisk mellom oss. Men nå som vi chatter så får jeg "natta" og "god morgen" meldinger fra henne. Betyr det noe?
Jeg aner ikke om hun sender det til hele vennelista si eller bare til meg. Har hatt henne på Snapchat lenge, men jeg har aldri fått daglige meldinger fra henne før nå.

Og jeg vil ikke spørre henne ut av det blå, da kan jeg virke som en dust hvis jeg tar feil. 

Hva tror dere hun tenker med de meldingene? Jeg tar med glede imot tips om hvordan jeg kan tolke dette,

Anonymkode: 0851f...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da tror jeg  nok at hun er interessert i litt mer enn bare vennskap. Jeg sender ikke natta og god morgen meldinger til mine venner i hverfall. Men jeg hadde gjerne gjort det til en mann jeg var interessert i😉 

Skrevet

Hun bryr seg om deg, tenker jeg. 😚

Hvis interessen er gjensidig fra deg så hvorfor ikke spørre om dere skal møtes å ta en kaffe☺️👌

Anonymkode: 2a467...080

• Liker 1
Skrevet

Samme her - hadde ikke sendt slike meldinger daglig til en kompis.

Men hadde gjerne gjort det til en jeg var interessert i.

Dette tror jeg du vet selv også ;)

Liker du henne så godt, så ta et initiativ selv nå, for hun har allerede vist interesse :)

Anonymkode: 14596...7b9

Skrevet

Tusen takk for svar. Da har jeg noe å tenke på.

• Liker 1
Skrevet
Spoiler

Altså, jeg får ofte god morgen melding på snap av en nabo. Regner jo med han gjør det samme til min mann og alle andre på snaplista hans. 

Anonymkode: b0032...7b1

Skrevet

I kveld fikk jeg melding "Hva gjør du i kveld da?" Det var ganske åpenbart at den var ment kun for meg. Vi sendte noen snap meldinger til hverandre.

En stund senere så fikk jeg en ny "natta" melding, Bare et bilde av dyna hennes, men likevel.

Jeg kan vel trygt anta at hun er ute etter noe mer enn bare vennskap? 

Jeg er ganske sjenert så dette er både spennende og skremmende, og jeg vet ikke hvordan jeg bør svare.
Jeg setter stor pris på alle tips.

Skrevet

Hun er nok interessert, be henne med ut. Kaffe, middag eller kino eller noe dere annet dere liker. 

Hadde nok også sendt god natt og god morgen meldinger, til en jeg likte godt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

I kveld fikk jeg melding "Hva gjør du i kveld da?" Det var ganske åpenbart at den var ment kun for meg. Vi sendte noen snap meldinger til hverandre.

En stund senere så fikk jeg en ny "natta" melding, Bare et bilde av dyna hennes, men likevel.

Jeg kan vel trygt anta at hun er ute etter noe mer enn bare vennskap? 

Jeg er ganske sjenert så dette er både spennende og skremmende, og jeg vet ikke hvordan jeg bør svare.
Jeg setter stor pris på alle tips.

Send henne en melding i morgen tidlig (i dag, søndag) og hør om hun vil være med og gå en tur og ta en kaffe.

Hun har vist initiativ, at hun liker deg, ønsker nærere kontakt en stund, og hvis du ikke kommer på banen snart så vil hun trolig tro at du ikke er interessert i henne, at du bare liker oppmerksomheten. Og da er det stor sjanse for at hun bare trekker seg bort. Og det er jo veldig dumt om dere begge to egentlig liker hverandre, ikke sant?

Ikke utsett det, ta initiativ søndag. Og om hun ikke har mulighet i morgen, spør om det passer f.eks. neste lørdag eller søndag (eller en dag før det).

Ikke overtenk, bare vær deg selv. Men husk at hun nok har like mye behov for oppmerksomhet fra deg, som motsatt. Så vil du ha henne, da må du bare ta en sjanse. Husk at det er deg hun liker, den hun er blitt kjent med, så det er ingen grunn for deg å være for sjenert. Hun mener du er bra nok som du er, stol på det. Men forhold må være gjensidige, ergo må du komme på banen nå og vise henne at du vil bli bedre kjent med henne. Ikke gjør det så vanskelig.

Lykke til :)

• Hjerte 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Send henne en melding i morgen tidlig (i dag, søndag) og hør om hun vil være med og gå en tur og ta en kaffe.

Hun har vist initiativ, at hun liker deg, ønsker nærere kontakt en stund, og hvis du ikke kommer på banen snart så vil hun trolig tro at du ikke er interessert i henne, at du bare liker oppmerksomheten. Og da er det stor sjanse for at hun bare trekker seg bort. Og det er jo veldig dumt om dere begge to egentlig liker hverandre, ikke sant?

Ikke utsett det, ta initiativ søndag. Og om hun ikke har mulighet i morgen, spør om det passer f.eks. neste lørdag eller søndag (eller en dag før det).

Ikke overtenk, bare vær deg selv. Men husk at hun nok har like mye behov for oppmerksomhet fra deg, som motsatt. Så vil du ha henne, da må du bare ta en sjanse. Husk at det er deg hun liker, den hun er blitt kjent med, så det er ingen grunn for deg å være for sjenert. Hun mener du er bra nok som du er, stol på det. Men forhold må være gjensidige, ergo må du komme på banen nå og vise henne at du vil bli bedre kjent med henne. Ikke gjør det så vanskelig.

Lykke til :)

Jeg skal gjøre mitt beste. 
Jeg regner med at jeg får en "god morgen" melding i morgen (søndag). Jeg skal spørre om hun vil ha en kaffe eller noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...