AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Lyver de egentlig for seg selv, for alle vil vel egentlig være i et forhold? Anonymkode: ae283...851 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 Nei, alle vil ikke være i forhold. Jeg har til tider trodd at jeg ønsker å være i forhold, men gang på gang viser det seg at jeg har det best som singel. Jeg savner singellivet når jeg er i forhold. Det å kunne ha masse alenetid, bestemme over mitt eget liv hva gjelder aktiviteter, middager, tv-serier. Jeg trives veldig godt i eget selskap 🙂 Anonymkode: 2fa87...721 26 2 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 Hvorfor mener du alle ønske å være i forhold? Personlig har jeg vært gift, har hatt ett samboerskap og ett langvarige forhold uten at vi bodde sammen og helt ærlig så nyter jeg å være singel og har vært det i 12 år. Det er svært lite sannsynlig at jeg kommer til å gå inn i ett nytt forhold da jeg har hatt mine mest lykkelige år som singel, og savner overhodet ikke å ha enpartner. Anonymkode: fc82d...b41 13 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 Kanskje de nyter å ha full frihet i eget hjem. Kanskje de foretrekker å være alene fordi de ikke har truffet noen de ønsker å leve med. Kan være mange grunner til å ikke ville ha partner. Anonymkode: 8954f...cfd 8
Grüner Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lyver de egentlig for seg selv, for alle vil vel egentlig være i et forhold? Anonymkode: ae283...851 Hvorfor skulle alle ønske det? Fordi om du skulle ønske du var i et forhold, finnes det lykkelige single mennesker som ikke ønsker noe forhold. 11 1 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #6 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lyver de egentlig for seg selv, for alle vil vel egentlig være i et forhold? Anonymkode: ae283...851 Hvorfor tror du alle egentlig vil være i et forhold?? Anonymkode: 55fc9...887 11 5
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. oktober 2023 #7 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg tror det finnes folk som snakker sant når de sier de foretrekker å være alene, men jeg tror de fleste av dem gjør det fordi de har dårlige erfaringer fra tidligere. Tror det er få som aldri har vært i et forhold som faktisk ikke ønsker det heller.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #8 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Lyver de egentlig for seg selv, for alle vil vel egentlig være i et forhold? Anonymkode: ae283...851 Hjelpes. Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 718b6...eb6 12 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #9 Skrevet 27. oktober 2023 Folk er forskjellige og vil forskjellige ting, vet du ikke det? Personlig ville jeg mye heller vært singel enn å være sammen med noen andre enn mannen min. Anonymkode: 9f49e...a17 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #10 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg tror på de når de sier det og jeg synes de er smarte som ikke dater rundt i desperasjon og roter seg oppi useriøse mennesker. Anonymkode: 38159...246 6 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #11 Skrevet 27. oktober 2023 Hva skal jeg si for å overbevise deg, TS? Folk som ikke greier å være alene eller som hater å være alene, kommer aldri til å forstå sånne som meg. Som elsker å være singel, og ikke ønsker å ha noen kjæreste. Jeg elsker friheten, og jeg elsker livet alene. Jeg stortrives i mitt eget selskap, og jeg ser utelukkende bare positive ting med singellivet. Jeg klarer meg mer enn bra nok økonomisk, og jeg fikser alt som må fikses selv. Enten det er oppussing, dekkskift eller hva det måtte være. Dette er ikke å lyve til meg selv. Dette er fakta og en realitet. Anonymkode: 6a2d3...693 11 1 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #12 Skrevet 27. oktober 2023 Noen single gjør det, andre mener oppriktig at livet som singel er best. Akkurat som noen i forhold "lyver for seg selv", og sier at de har det bra i et forhold som ikke egentlig funker. Anonymkode: 7d9e4...45f 4 1
AnonymBruker 42 Skrevet 27. oktober 2023 #13 Skrevet 27. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Lyver de egentlig for seg selv, for alle vil vel egentlig være i et forhold? Anonymkode: ae283...851 Det kommer vel an på hva slags forhold man har vært i, evt. hva håper på, og forventer å få ut av et forhold, trur du itte? Endret 27. oktober 2023 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #14 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Lyver de egentlig for seg selv, for alle vil vel egentlig være i et forhold? Anonymkode: ae283...851 Herregud, skjerpings. Dette tullet, igjen? Anonymkode: 99b61...6b8 7 3
Blod Skrevet 27. oktober 2023 #15 Skrevet 27. oktober 2023 Ikke alle vil være i et forhold, nei. Og det kan være mange forskjellige grunner til det 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #16 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg vil ikke være i et forhold. Har et barn på 9 år. Har ikke vært i forhold siden det ble slutt med barnefar for syv år siden. Det rare er at jeg er blitt aseksuell i de siste årene. Ingen tiltrekning til noen og generelt ikke interessert i sex ( verken med meg selv eller andre😅) Anonymkode: e7f25...7c5 3
Kalikalinka Skrevet 27. oktober 2023 #17 Skrevet 27. oktober 2023 Altså. Jeg er en utmerket kjæreste og trives veldig godt i forhold, så jeg sier jo neppe nei til et godt og riktig forhold, om det skulle bli sånn igjen en dag. Men jeg ELSKER helt ærlig å være singel. Koser meg maks i eget selskap og nyter friheten og det å virkelig bli kjent med meg selv, og jeg er derfor ikke å finne på en eneste dating-app. Helt frivillig! (Nok av beilere som har meldt sin interesse allikevel, men ingen som har vunnet frem foreløpig, så det er ikke det at jeg er en uattraktiv gammal heks heller.) Største eventuelle savn er vel sex og mental og fysisk nærhet til en voksen person, for jeg driver ikke med FF, ONS og sånne greier. (Tar heller igjen alt det tapte med en jeg virkelig bryr meg om.) Men jeg har gode venner som dekker det mentale nærhetsbehovet og kjæledyr og kosesjuke tenåringer som dekker mye av det fysiske nærhetsbehovet, og det andre behovet fikser jeg jo helt på egenhånd 😊
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #18 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det rare er at jeg er blitt aseksuell i de siste årene. Ingen tiltrekning til noen og generelt ikke interessert i sex ( verken med meg selv eller andre😅) Anonymkode: e7f25...7c5 Kan godt hende appetitten våkner til live igjen om man treffer rette vedkommende. Her var alt i dvale i årevis, inntil jeg traff en rett en…vi holder på som kaniner når vi er sammen. Hender det går et par uker mellom hver gang vi treffes, jeg savner HAM, men ikke nødvendigvis pikken hans, liksom. Anonymkode: 8c89b...8fa
totti_1 Skrevet 27. oktober 2023 #19 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lyver de egentlig for seg selv, for alle vil vel egentlig være i et forhold? Anonymkode: ae283...851 Stort sett er de kresne. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #20 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan godt hende appetitten våkner til live igjen om man treffer rette vedkommende. Her var alt i dvale i årevis, inntil jeg traff en rett en…vi holder på som kaniner når vi er sammen. Hender det går et par uker mellom hver gang vi treffes, jeg savner HAM, men ikke nødvendigvis pikken hans, liksom. Anonymkode: 8c89b...8fa Ja mulig det😅Så gøy og koselig at du traff en som 'traff' hjertet ditt💕 Anonymkode: e7f25...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå