AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Skal til en jeg hadde sterke følelser får før og jeg tipper det ender med sex igjen. Hvordan la være å få følelser? Jeg har ingen følelser får han nå. Heller ingen tro på at han faktisk dukker opp da han pleier å avlyse i siste liten. Jeg tror ikke noe vill blusse opp igjen men er jo kjedelig vist det gjør det når jeg har jobbet så mye med selvfølelsen får og klare å miste følelsene å gi faen. Jeg er sår innerst inne så er ikke mye som skal til får og gi meg dårlig selvfølelse å da vet jeg at jeg kommer til å ikke føle meg verdt noe igjen Anonymkode: f50dc...371
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Skal til en jeg hadde sterke følelser får før og jeg tipper det ender med sex igjen. Hvordan la være å få følelser? Jeg har ingen følelser får han nå. Heller ingen tro på at han faktisk dukker opp da han pleier å avlyse i siste liten. Jeg tror ikke noe vill blusse opp igjen men er jo kjedelig vist det gjør det når jeg har jobbet så mye med selvfølelsen får og klare å miste følelsene å gi faen. Jeg er sår innerst inne så er ikke mye som skal til får og gi meg dårlig selvfølelse å da vet jeg at jeg kommer til å ikke føle meg verdt noe igjen Anonymkode: f50dc...371 Dette er grunnen til at du ikke bør holde kontakten med denne mannen, han er ikke bra for deg. Sjansen er langt større for at du vil føle deg såret, føle deg avvist, bare brukt til sex... enn at det vil være positivt for deg og din selvfølelse. Dropp kontakten, så får du det bedre. Finn heller en mann som respekterer deg og ønsker det samme som det du vil i livet. Anonymkode: 8f067...857 2 1 1
Magnifique Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal til en jeg hadde sterke følelser får før og jeg tipper det ender med sex igjen. Hvordan la være å få følelser? Jeg har ingen følelser får han nå. Heller ingen tro på at han faktisk dukker opp da han pleier å avlyse i siste liten. Jeg tror ikke noe vill blusse opp igjen men er jo kjedelig vist det gjør det når jeg har jobbet så mye med selvfølelsen får og klare å miste følelsene å gi faen. Jeg er sår innerst inne så er ikke mye som skal til får og gi meg dårlig selvfølelse å da vet jeg at jeg kommer til å ikke føle meg verdt noe igjen Anonymkode: f50dc...371 Holder meg ab over - don’t do it girl! Det er virkelig ikke verdt det. Tro meg, du vil angre når du ikke får den meldingen eller møtet du kommer til å ønske i ettertid. Du fortjener bedre ❤️
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 Magnifique skrev (2 minutter siden): Holder meg ab over - don’t do it girl! Det er virkelig ikke verdt det. Tro meg, du vil angre når du ikke får den meldingen eller møtet du kommer til å ønske i ettertid. Du fortjener bedre ❤️ Kommer til og andre om ikke også😅 men får være forsiktig å heller prøve å være sur på han😂 Anonymkode: f50dc...371
Magnifique Skrevet 28. oktober 2023 #5 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer til og andre om ikke også😅 men får være forsiktig å heller prøve å være sur på han😂 Anonymkode: f50dc...371 Hva tenker du spesifikt at du kommer til å angre på?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #6 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal til en jeg hadde sterke følelser får før og jeg tipper det ender med sex igjen. Hvordan la være å få følelser? Jeg har ingen følelser får han nå. Heller ingen tro på at han faktisk dukker opp da han pleier å avlyse i siste liten. Jeg tror ikke noe vill blusse opp igjen men er jo kjedelig vist det gjør det når jeg har jobbet så mye med selvfølelsen får og klare å miste følelsene å gi faen. Jeg er sår innerst inne så er ikke mye som skal til får og gi meg dårlig selvfølelse å da vet jeg at jeg kommer til å ikke føle meg verdt noe igjen Anonymkode: f50dc...371 Hvorfor setter du deg selv i denne situasjonen? Det er ikke sånn at du "får" følelser. Du HAR følelser allerede. Uavhengig av ham. Uansett høres ikke denne relasjonen noe sunn ut for deg. Du må søke mot de som gjør deg bedre, føler deg bedre og respekterer deg. Du må respektere deg selv. Du skal ikke ende opp med å gjøre noe som helst som om du ikke har noe valg. Du bestemmer selv hva du vil gjøre og hva du gjør. Fjern deg selv fra situasjonen og han. Søk mot noen annen, men først fortsett å få orden på deg selv og selvbildet ditt. Du er sterk i deg selv. Hvis du ikke tror det selv så begynn nå ved å forstå at du er din. Spiller ingen rolle om han dukker opp, du har bedre ting å gjøre enn å dukke opp selv. Anonymkode: e3dfc...5d5 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #7 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor setter du deg selv i denne situasjonen? Det er ikke sånn at du "får" følelser. Du HAR følelser allerede. Uavhengig av ham. Uansett høres ikke denne relasjonen noe sunn ut for deg. Du må søke mot de som gjør deg bedre, føler deg bedre og respekterer deg. Du må respektere deg selv. Du skal ikke ende opp med å gjøre noe som helst som om du ikke har noe valg. Du bestemmer selv hva du vil gjøre og hva du gjør. Fjern deg selv fra situasjonen og han. Søk mot noen annen, men først fortsett å få orden på deg selv og selvbildet ditt. Du er sterk i deg selv. Hvis du ikke tror det selv så begynn nå ved å forstå at du er din. Spiller ingen rolle om han dukker opp, du har bedre ting å gjøre enn å dukke opp selv. Anonymkode: e3dfc...5d5 Tusen takk. Han er veldig snill så han er ikke ett problem er jeg som får følelser og det gjør jo vondt. Jeg har øvd meg i flere år på at jeg er min og ingen kan *eie* meg. Han er første jeg har tørt å gi meg til på mange år å han ville ikke ha meg helt bare litt avertil. Nå vet jeg jo hva det går i så tror jeg er mye sterkere nå får nå får nå vill ikke jeg ha noe forhold lenger nå er jeg tilbake i skallet mitt, er bare redd jeg skal bli lokket ut Anonymkode: f50dc...371
Helene1982 Skrevet 28. oktober 2023 #8 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tusen takk. Han er veldig snill så han er ikke ett problem er jeg som får følelser og det gjør jo vondt. Jeg har øvd meg i flere år på at jeg er min og ingen kan *eie* meg. Han er første jeg har tørt å gi meg til på mange år å han ville ikke ha meg helt bare litt avertil. Nå vet jeg jo hva det går i så tror jeg er mye sterkere nå får nå får nå vill ikke jeg ha noe forhold lenger nå er jeg tilbake i skallet mitt, er bare redd jeg skal bli lokket ut Anonymkode: f50dc...371 Du burde velge mennesker i livet ditt som respekterer deg. Det handler både om å respektere din tid og ikke mate sitt eget ego på bekostning av deg. Forelskelse og følelser kan være ekstremt vanskelig og irrasjonelle, men ville du behandlet noen slik han behandler deg? Om svaret er nei, gå videre. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 Dette tipper jeg har med selvbildet ditt å gjøre. Kan være mange ting i spill her. Ting fra fortiden og hvemvethva. Men på et bevisst eller underbevisst nivå er du avhengig /desperat etter bekreftelse. Eller du har en ensomhet etter et tomrom å fylle. Dette løser du neppe på egenhånd. Men det finnes mange terapeuter som jobber med sånt. Står du tryggere i deg selv blir du mindre lettpåvirkelig og tar sunnere valg for deg selv. Dnn typen er åpenbart usunn for deg og du burde kutte alle bånd uansett hvor mye savn du kjenner på. Anonymkode: 3a0e6...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå