AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Del Skrevet 27. oktober 2023 Min samboer døde for 2 uker siden og han hadde en katt som jeg nå må ta meg av. Før min kjæreste døde fikk aldri katten lov til å sove i sengen siden han er utekatt, og vi syntes det var uhygienisk å han i sengen, men etter at jeg ble alene har pus fått sove i sengen med meg fordi jeg trenger at han er der. Den siste uken har pus blitt veldig klengete og han ønsker ikke å sove på teppet ved fotenende lenger, men legger seg oppå dynen på beina mine selv om jeg legger han bort på teppet. I tillegg vil han ikke ut av sengen når jeg står opp om morgenen, og han kan ligge i sengen helt frem til 12/13 på dagtid og ligger bare å ser ut i luften. Han spiser heller ikke frokost før jeg slipper han ut, og jeg synes at katten er merkelig nå. Begynt å tenke på om katter kan merke at de faste menneskene rundt de er borte? Kan de sørge? Anonymkode: 2c61c...c46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 27. oktober 2023 #2 Del Skrevet 27. oktober 2023 Katter sørger, ja 💔 og kondolerer så mye. 🌹 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Del Skrevet 27. oktober 2023 Den savner nok matfar. Mine drar på feriehjem til foreldrene mine som er pensjonister, de blir underholdt og bortskjemt men gudbedre så glade de blir når jeg kommer tilbake! Anonymkode: 47104...d0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Del Skrevet 27. oktober 2023 Ja får vært dødsfall som har vært i vår familie eller blandt dyrefamilien har dyrene sørget. Min mor var syk før hun døde og hunden min var trist lenge før hun døde og lenge etter.. ❤️ halvår siden og sist uke var første ganga han lekte uten at jeg har oppfordret og der det faktisk varte lenge. Kattene er ikke like innpåsliten lenger men lenge dilta de overalt og var slappe. I sorg kan det være vanskelig og spise får mennesker og dyr så pleier å gi litt ekstra god mat til dem vist de spiser lite. Anonymkode: 97268...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 27. oktober 2023 #5 Del Skrevet 27. oktober 2023 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #6 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ja. Avlivet ene katten min pga sykdom i sommer og det er først de siste 1-2 dagene min gjenlevende katt har gått tilbake til vanlig oppførsel. Anonymkode: c4143...b87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #7 Del Skrevet 28. oktober 2023 Pattedyr har følelser. Katter har følelser de og. Selvsagt kan de sørge. Katten din kjenner glede, sorg, smerte på lik linje som oss. Anonymkode: 9446a...abf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. oktober 2023 #8 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Først vil jeg si ♥️kondolerer så masse🌹 i 2006 fikk katten våres kattunger og vi beholdt disse i 2011 gikk min mor bort 58 år gammel og kan ikke si at jeg har sett noe sorg hos dem de oppførte seg vanlig etter og ha bodd 5-6 år sammen med mamma før hun vandret far havnet på sykehjem i 2017 og tror ikke de har tenkt noe over det noen av disse har gått bort gjennom årene Susi 2019 Lussi 2022 Maja 2023 og sitter nå igjen med Frida og kan ikke si jeg merker noe sorg ikke en gang når jeg satt ned kurven som søsteren lå i når hun gikk bort andre katten jeg har gikk visstnok oppi kurven der Maja lå livløs og koste med henne mens søsteren brydde seg visstnok ikke så uvisst om de har noen følelser ☹️ Endret 28. oktober 2023 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå