AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Du har nylig begynt å snakke med en match. Hva spør du om? Hvordan spør du, så det ikke blir som et intervju? Andre tips? Har vært ute av gamet i mange år, så føler jeg er på ukjent grunn. Anonymkode: b3375...9ad
Gjest WhisperingWind Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 🙈 Jeg er aggressiv 😂 Starter med lett samtale og ser om det flyter. Så hamrer jeg løs med alt jeg lurer på fordi jeg ikke gidder å kaste bort tid på en som ikke kan svare ærlig og avdekke verdier, moral, livssyn og tanker rundt barn/giftemål. Innen vi møttes visste jeg om barndom, traumer, tidligere forhold osv😅 Datet et par mnd nå så🤷🏻♀️🤘🫶
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du har nylig begynt å snakke med en match. Hva spør du om? Hvordan spør du, så det ikke blir som et intervju? Andre tips? Har vært ute av gamet i mange år, så føler jeg er på ukjent grunn. Anonymkode: b3375...9ad Jeg har lært masse av Ane Hagen og følger hennes artikler i KK. Denne har noen gode tips: https://www.kk.no/samliv/matchmaker-radene-jeg-ga-damer-pa-kjaerestejakt-for-noen-ar-siden-kan-de-bare-glemme-i-dag/76064457 Spørsmål du kan stille Så, til slutt får du Hagens beste tips til spørsmål som kan vekke interesse hos den andre, og som samtidig kan skape en flørtende tone. - Et godt spørsmål er for meg: «Hvordan feirer du bursdagen din?» Svaret på det spørsmålet gir oss så mye mer informasjon enn vi har tenkt over. Tenk gjennom hva som er viktig for deg i en relasjon og hva du eventuelt ønsker å gjøre sammen med en kjæreste, råder Hagen. - Finn så ut om han er slik ved å stille han spørsmål om hva han gjør i forskjellige situasjoner. Spør gjerne om han vil være med på å velge et av to svar på spørsmål og stille disse annenhver gang. Dette var noe mange gjorde over video dates under pandemien mens de delte en øl eller et glass vin. På denne måten lærer dere mye om hverandre, samtidig som dere opprettholder en lett og spennende tone. Anonymkode: 30ae4...a16
BobTheNoob Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Svaret på det spørsmålet gir oss så mye mer informasjon enn vi har tenkt over Mulig det. Men trolig også mye mer enn hva menn flest har tenkt over. Sjansen er veldig stor for at mannen ikke egentlig skjønner hva du spør etter og svaret tegner et helt annet bilde enn virkeligheten i dama sitt hode. Jeg har også blitt utsatt for gerilja-intervju på date. For det første var det ubehagelig og for det andre følte jeg at hun styrte spørsmålene på en måte som stilte meg til veggs mht hva jeg vil i livet og mht dame/date. Jeg hørte selv at svarene ble unnvikende og rare, men etter min mening har det med måten spørsmålene ble stilt på. Hun har sikkert tenkt på disse spørsmålene veldig lenge. Jeg hadde 1 sekund på meg til å prosessere hva dette handlet om og hvordan jeg skulle svare. Tror ikke det er løsningen. Jeg mener daten min kastet bort min og hennes tid ved å intervjue på den måten. Hun får ikke noe ut av det annet enn næring til egen usikkerhet. Det finnes ingen snarveier. Man må bli kjent på normal måte og så må spørsmål komme når det er naturlig og man forstår bedre både spørsmål og svar fordi man skjønner personen man snakker med. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Skrevet 28. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: - Et godt spørsmål er for meg: «Hvordan feirer du bursdagen din?» Svaret på det spørsmålet gir oss så mye mer informasjon enn vi har tenkt over. Gir hun noen eksempler her? Sliter litt med å forstå hvordan dette skal funke. Anonymkode: 1f4c7...b43
exictence Skrevet 28. oktober 2023 #6 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du har nylig begynt å snakke med en match. Hva spør du om? Hvordan spør du, så det ikke blir som et intervju? Andre tips? Har vært ute av gamet i mange år, så føler jeg er på ukjent grunn. Anonymkode: b3375...9ad Hei ...... Så hyggelig at vi matchet. Ser du har interessante fine bilder. Er du på ferie på det .......... ene bilde? _____________________ Jeg kunne godt tenke meg å bli mer kjent med deg. Det hadde vært hyggelig å treffes. Blir du med på tur ..........dag..kl.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå