AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har en hudpleierutine morgen og kveld. Merker nå at jeg de siste dagene har begynt å få rennende og intenst kløe i nesa hver gang etterpå. Jeg tenkte i mitt stille sinn at allergiske reaksjoner på slike ting ofte var i form av hudreaksjoner som utslett? Kan man få en slik form for allergisk reaksjon på det? Anonymkode: 1ac0c...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 27. oktober 2023 #2 Del Skrevet 27. oktober 2023 Kan produktet ha blitt gammelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. oktober 2023 #3 Del Skrevet 27. oktober 2023 Kan det vera parfyme i kremen du reagerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Del Skrevet 28. oktober 2023 8 hours ago, Sphynx said: Kan produktet ha blitt gammelt? Nei, alt jeg bruker nå er relativt nytt. Anonymkode: 1ac0c...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Del Skrevet 28. oktober 2023 8 hours ago, Capazitet said: Kan det vera parfyme i kremen du reagerer på? Det kan godt være 🤔 Anonymkode: 1ac0c...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #6 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg fikk også kraftig kløe i nesa og ansiktet en periode, etter at jeg hadde stelt meg. Det jeg reagerte på var sminkekosten som viste seg å være av ekte dyrehår (allergisk mot pelsdyr). Anonymkode: 66145...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #7 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ingredienslisten kan du sjekke opp mot https://www.cosdna.com/eng/ingredients.php Anonymkode: 802f9...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå