AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Er det vanlig å fantasere om andre menn?? Har partner, men føler meg tiltrukket til andre menn. Ofte venner som jeg finner kjekke eller tilfeldige folk jeg ser på gata. Vil ikke egentlig gjøre noe med de fleste tankene, men er frustrerende. Føler meg ulojal. Er det normalt? Anonymkode: 34a66...f73 1
powerpuffen Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 Hmm.. Det er jo grader av alt. Det er ikke slik at man ikke vil finne andre menn kjekk eller tiltrekkende selv om man er i et langvarig forhold. Det er ikke ulojalt såfremst du ikke gjør noe fysisk, tenker jeg da. 1 1
AnonymBruker 42 Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 Ifølge KG så finnes det ingen som IKKE gjør det - så da må vi jo selvsagt stole på det! Føl deg "normal" og "lojal", om det hjelper 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 Han? https://www.researchgate.net/profile/Andre-Mann Anonymkode: b4be2...d39 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 Har alltid hatt det problemet, jeg var ikke fornøyd med kjerestene mine. Tror det egentlig er normalt, men at du må se an graden av det, og hvor mye det påvirker deg og hvorfor. Liker du kjeresten din? Om du klarer å være fornøyd i samlivet, tenner på han, ikke føler du helst vil ut av huset for å være nær andre menn enn å gå inn døra hjemme med kjeresten, så går det nok bra 😊 Men om du er misfornøyd, er det noe med forholdet som mangler noe? Anonymkode: 0cf7f...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #6 Skrevet 28. oktober 2023 Høres ut om en maskulin miks i personligheten din. Menn er ofte slik at de legger enda bedre merke til andre damer når de nettopp har fått kjæreste. Ikke for å være utro. Det er mer slik at en ny kjæreste, og de intense opplevelsene hun gir han, gjør at temaet sex og kvinner oppsluker menn så sterkt at de ikke klarer å begrense fantasien. Det er ikke ulojalt. Om du fantaserer fordi du ikke er fornøyd med partner er noe annet. Anonymkode: d31d9...876
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #8 Skrevet 28. oktober 2023 Har en fantstisk mann, men kiker på andre likevel. Så lenge man ikke GJØR noe med det, ser jeg ijke problemet. Den nye vaktmesteren på jobb, f.eks 😋 Kikker litt eksta over PC skjermen når han går forbi 🤭 Anonymkode: 5f165...536
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 Dette er nok helt normalt. Tror alle som er i langvarige forhold kan føle tiltrekning til andre i mer eller mindre grad. Spørsmålet er bare om hva man gjør med dette. Anonymkode: a0148...9c2
AnonymBruker 42 Skrevet 28. oktober 2023 #10 Skrevet 28. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er nok helt normalt. Tror alle som er i langvarige forhold kan føle tiltrekning til andre i mer eller mindre grad. Spørsmålet er bare om/og hva man gjør med dette. Anonymkode: a0148...9c2 Ja, det er jo også et spørsmål... Hvor går grensen da, tenker du? Du kan godt bruke litt "vaselin", om du er redd for å såre TS.... Endret 28. oktober 2023 av AnonymBruker 42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå