AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har vært samboer med kjæresten min i 3 år, og vi har det stort sett veldig fint. Når vi har sex liker han å lugge med i kjønnshårene noe jeg syntes gjør vondt, men han sier det bare er deilig for meg. Han liker også å slikke på fingrene sine og putte de inn i neseborene og ørene mine. Jeg syntes det er veldig ubehagelig og sliter med å få orgasme når han gjør det. Men han blir veldig kåt av det og liker det. Utenom det har vi det veldig fint. Hvordan skal jeg ta det opp med han uten å såre han? Anonymkode: 116e0...53b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 Han er en seksuelt voldelig mann - kom deg ut av forholdet! Om du absolutt skal gi ham en sjanse - krev at han blir med til familievernkontoret, og så tar du opp ting der. Vil han ikke bli med i parterapi - kom deg ut av forholdet, for dette vil bli verre. Han tenner på din smerte og ditt ubehag. Snart er det ikke nok, og da vil han påføre deg verre smerte og ubehag. Dette er en mann som ikke har respekt for deg! Anonymkode: ef4e2...e32 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 Han har ingen problemer med å såre deg til daglig, så hvorfor skal det handle om å ikke såre han? Du er nødt til å forlate denne matten for din egen trygghet. Han vil deg ikke godt. Anonymkode: eb960...d98 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har ingen problemer med å såre deg til daglig, så hvorfor skal det handle om å ikke såre han? Du er nødt til å forlate denne matten for din egen trygghet. Han vil deg ikke godt. Anonymkode: eb960...d98 Mannen* Anonymkode: eb960...d98
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 Dette er vel trolling? Seksuelt opphisset av å putte fingre i øre og nese?? Anonymkode: 23b28...9b8 1 1
aksase Skrevet 27. oktober 2023 #6 Skrevet 27. oktober 2023 I mangel på konstruktive svar fra de ovenfor, kan jeg prøve meg. Hvis du ikke har sagt noe om hvordan du opplever det han gjør, tror jeg det er på tide at du sier det. Ingen grunn til at du skal fortsette å akseptere dette når det er ubehagelig for deg. Så lenge han tror at du liker det, vil han nok bare fortsette, så det er ingen vei utenom å ta "praten". Sex skal nytes av begge, og du bør ikke akseptere at han gjør ting du ikke liker bare fordi han blir tent av det. Det er mulig han blir litt såret, men jo lenger du lar han holde på med dette jo vanskeligere kan det bli. Om han ikke klarer å la være å lugge deg, så barber deg glatt og se om det hjelper. Det kan jo også være inngangen til en prat. Når han oppdager at du er glatt og spør deg hvorfor, kan du jo fortelle det som det er.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #7 Skrevet 27. oktober 2023 aksase skrev (16 minutter siden): I mangel på konstruktive svar fra de ovenfor, kan jeg prøve meg. Hvis du ikke har sagt noe om hvordan du opplever det han gjør, tror jeg det er på tide at du sier det. Ingen grunn til at du skal fortsette å akseptere dette når det er ubehagelig for deg. Så lenge han tror at du liker det, vil han nok bare fortsette, så det er ingen vei utenom å ta "praten". Sex skal nytes av begge, og du bør ikke akseptere at han gjør ting du ikke liker bare fordi han blir tent av det. Det er mulig han blir litt såret, men jo lenger du lar han holde på med dette jo vanskeligere kan det bli. Om han ikke klarer å la være å lugge deg, så barber deg glatt og se om det hjelper. Det kan jo også være inngangen til en prat. Når han oppdager at du er glatt og spør deg hvorfor, kan du jo fortelle det som det er. Skal du først kritisere andre for å ikke være konstruktive, så bør du i det minste være konstruktiv selv. Ts sier jo at hun sier det er vondt, men at mannen sier det er deilig for henne... Ts skal da virkelig ikke være nødt å barbere seg glatt for å "se om det hjelper"! Samboer til Ts er voldelig. Voldelige menn kommer man seg bort fra og ser seg aldri tilbake! Anonymkode: ef4e2...e32
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 Når noen gjør noe du sier er vondt og ubehagelig, så er det vold. Det hjelper ikke at han påstår at du liker det. Jeg antar at du har sagt TYDELIG ifra om at det er vondt/ubehagelig. Og når han likevel gjør det, så ønsker han å skade deg. Hvorfor skal du være redd for å såre han, når han er stygg med deg? Anonymkode: 3f092...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå