Solarist Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg leier et anneks tilhørende en villa med stor inngjerdet hage og flyttet inn alene som høygravid. Det var en søt liten hund og katt som oppholdt seg i hagen. Det visste seg fort at den søte lille hunden bjeffer på alt som er og er ute mye alene fra tidlig til sent. Annekset mitt ligger helt oppi gjerdet til veien så den løper frem og tilbake og bjeffer foran det lille huset mitt. Den bjeffer også på meg hver gang jeg går inn og ut døra selv om jeg har prøvd å gi den godbiter i flere måneder. Nå kommer jeg ofte trillende med baby og ønsker jo ikke at hun skal bli vekt og ha muligheten til at hun kan sove ute i vogna si. Spurte derfor pent om å få sette opp et gjerde fra annekset og ut til porten jeg bruker og at jeg skulle gjøre jobben selv (dette er et bittelite område av hagen). Hun sa ja, men han sa nei pga snøfreser på vinteren og at vi fikk se til sommeren. Hunden kom før meg, men da ante jeg jo ikke at det var en hund som får bjeffe ubegrenset hele dagen... De er så hyggelige ellers, men jeg ble veldig lei meg og jeg irriterer meg mer og mer over hunden og bjeffinga. Når de ikke er hjemme er det så deilig å kunne ha døra oppe mens jeg gjør klar vogn og baby uten at hunden bjeffer og løper inn i annekset ved første mulighet. Hvordan ville dere gått frem får å løse dette, noen som har noen råd? 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Å flytte. Hvis de spør hvorfor kan du oppgi grunnen. Anonymkode: d9c89...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 Sjekk ut ting som kan brukes som gjerde i sommerhalvåret men kan fjernes når snøen kommer. Anonymkode: 190be...4d3
Motelvibes Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 Solarist skrev (13 timer siden): dagen... De er så hyggelige ellers, men jeg ble veldig lei meg og jeg irriterer meg mer og mer over hunden og bjeffinga. Når de ikke er hjemme er det så deilig å kunne ha døra oppe mens jeg gjør klar vogn og baby uten at hunden bjeffer og løper inn i annekset ved første mulighet. Hvordan ville dere gått frem får å løse dette, noen som har noen råd? De er jo ikke hyggelige når de gjør det vanskelig for deg og tar så lite hensyn. Jeg vet at jeg ville ha flyttet.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Skrevet 28. oktober 2023 Hvis hunden er liten kan det hende du kommer langt med kompostgjerder fra biltema😊 Anonymkode: 945de...1f7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå