AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Hva tenker dere?🤔 Anonymkode: 11f42...2b1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 ESFP skrev (Akkurat nå): Ja, veldig spesielt! Gå videre! Vennskapet kommer nok til å beholdes. Anonymkode: 11f42...2b1
ESFP Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vennskapet kommer nok til å beholdes. Anonymkode: 11f42...2b1 Jeg sender ikke godnattmelding til vennene mine.... skal du fortsette med disse meldingene når du finner en ny? Hvis ikke, bør du slutte med det før du finner en ny. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #7 Skrevet 27. oktober 2023 Ja, det er rart. Du må gi slipp og gå videre. Du kan gjerne beholde ham som venn (hvis du klarer å gå videre samtidig), men jeg sender ikke god natt-melding til mine venner hver kveld heller. Anonymkode: 0500d...42e 3
Cornix Skrevet 27. oktober 2023 #8 Skrevet 27. oktober 2023 Noen nevner at de ikke ønsker sine nærmeste venner god natt hver kveld, det gjør ikke jeg heller. Så ja, jeg synes det er rart at du gjør det. Er det slik at dere chatter frem til sengetid, og derfor avslutter med "god natt"? Det er jo ikke rart, men det er merkelig at du isåfall chatter såpass mye med eksen hver eneste dag. Det høres ikke ut som dere er ferdig med hverandre som kjærester. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #9 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg sender ikke en gang kjæresten god natt melding hver kveld øøøh Anonymkode: 33e39...429 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #10 Skrevet 27. oktober 2023 ESFP skrev (3 minutter siden): Jeg sender ikke godnattmelding til vennene mine.... skal du fortsette med disse meldingene når du finner en ny? Hvis ikke, bør du slutte med det før du finner en ny. Fint for deg. Da snakker vi år frem i tid om det skulle bli noen ny, så langt frem i tid gidder ikke jeg å tenke nå. Så i mitt hode ser jeg det ikke som noe stort problem å fortsette med slike meldinger så lenge dette føles naturlig og fungerer fint for begge parter, var bare litt nysgjerrig på å høre noen utenforståendes tanker om situasjonen🤷♀️ Og nå har jeg fått det, så takk skal du ha, blant annet👍 Anonymkode: 11f42...2b1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #11 Skrevet 27. oktober 2023 Ja, det er dødsrart. Jeg tekster ikke kjæresten min så ofte en gang. Anonymkode: 52f6e...ffd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #12 Skrevet 27. oktober 2023 Cornix skrev (3 minutter siden): Noen nevner at de ikke ønsker sine nærmeste venner god natt hver kveld, det gjør ikke jeg heller. Så ja, jeg synes det er rart at du gjør det. Er det slik at dere chatter frem til sengetid, og derfor avslutter med "god natt"? Det er jo ikke rart, men det er merkelig at du isåfall chatter såpass mye med eksen hver eneste dag. Det høres ikke ut som dere er ferdig med hverandre som kjærester. Vi snakker mye igjennom hele dagen, hver eneste dag, noen dager mindre enn andre dager, men fortsatt like mye som da vi hadde en romantisk relasjon🤷♀️ Kanskje vi faktisk er ment for hverandre likevel, da vi ikke klarer å la hverandre være i fred… Anonymkode: 11f42...2b1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #13 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi snakker mye igjennom hele dagen, hver eneste dag, noen dager mindre enn andre dager, men fortsatt like mye som da vi hadde en romantisk relasjon🤷♀️ Kanskje vi faktisk er ment for hverandre likevel, da vi ikke klarer å la hverandre være i fred… Anonymkode: 11f42...2b1 Så, det var han som slo opp. Anonymkode: 9818a...abb 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #14 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så, det var han som slo opp. Anonymkode: 9818a...abb Ja? Har det noe å si? Anonymkode: 11f42...2b1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #15 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja? Har det noe å si? Anonymkode: 11f42...2b1 Ja. Om du ønsker å bli sammen med ham igjen, så bør du ta det opp med han så det kan bli avklart. Er han nemlig fortsatt uinteressert i å ha noe romantisk med deg, så er det usunt for deg å drive og sende han nattamelding hver kveld. Det er rart, og det er dumt og velge å henge seg på noen som ikke er interessert. Anonymkode: 9818a...abb 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #16 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja? Har det noe å si? Anonymkode: 11f42...2b1 Ja. Anonymkode: 51780...d03 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #17 Skrevet 27. oktober 2023 Klistrer en seg som gaffateip på x`en 24/7 og mener at det er bra, så er det noe litt psyklig med i bildet. Anonymkode: 99f5f...1e1 1
Brunello Skrevet 27. oktober 2023 #18 Skrevet 27. oktober 2023 Dersom man tekster med hverandre hver dag, bør man vurdere å bli sammen igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #19 Skrevet 27. oktober 2023 Brunello skrev (14 minutter siden): Dersom man tekster med hverandre hver dag, bør man vurdere å bli sammen igjen. Som om eksen min hadde hatt ønsker om det😂 Anonymkode: 11f42...2b1
ESFP Skrevet 27. oktober 2023 #20 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Fint for deg. Da snakker vi år frem i tid om det skulle bli noen ny, så langt frem i tid gidder ikke jeg å tenke nå. Så i mitt hode ser jeg det ikke som noe stort problem å fortsette med slike meldinger så lenge dette føles naturlig og fungerer fint for begge parter, var bare litt nysgjerrig på å høre noen utenforståendes tanker om situasjonen🤷♀️ Og nå har jeg fått det, så takk skal du ha, blant annet👍 Anonymkode: 11f42...2b1 Fint for deg. Du er voksen og kan gjøre som du vil. I stedet for å gå videre og få det du egentlig ønsker deg, så tar du til takke med brødsmuler. Så lenge du bruker energien din på eksen, så vil det ikke være plass til en ny. Men... det er ditt valg om du ønsker å bruke flere år på å skrive godnattmelding til eksen i håp om å få ham tilbake og at han skal forstå at dere er sjelevenner, fremfor å finne en som kan gi deg det du trenger og ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå