AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Del Skrevet 27. oktober 2023 Er det noen som har erfaring. En ovnsvifte oppå ved ovnen for å spre varmen utover i hele huset? Anonymkode: a49d8...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. oktober 2023 #2 Del Skrevet 27. oktober 2023 Fungerer fjell den jeg har kjøpt på Jula 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Del Skrevet 27. oktober 2023 Er det noen som har erfaring med en ovnsvifte oppå ovnen for å spre varmen utover i hele huset? skrivefeil over her. Hvilken ovnsvifter er bra eller er noen dårlige? Bruker de strøm eller batteri? Hvordan funker dem? Har dere sånn? Anonymkode: a49d8...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Del Skrevet 27. oktober 2023 Ja, vi har det. Fungerer fett. Funker derimot ikke like bra på alle ovner. Toppen av ovnen må være glovarm, og ikke hullete/rist. Anonymkode: 5f56b...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #5 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som har erfaring med en ovnsvifte oppå ovnen for å spre varmen utover i hele huset? skrivefeil over her. Hvilken ovnsvifter er bra eller er noen dårlige? Bruker de strøm eller batteri? Hvordan funker dem? Har dere sånn? Anonymkode: a49d8...fe6 Den "går" på varme. Ingen strøm eller batteri. Anonymkode: 5f56b...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #6 Del Skrevet 27. oktober 2023 Fungerer veldig dårlig her. Min ovn har 2 «lag» mellom brennkammeret og topp og det er rist på en del av toppen. etter noen timer begynner viften å gå langsomt, men for meg og min ovn var dette totalt bomkjøp. kommer aldri opp i en hastighet som gjør at varmluften sprer seg i rommet Anonymkode: 1bae9...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #7 Del Skrevet 27. oktober 2023 Det er et must, etter at jeg fikk en slik så blir varmen ordentlig fordelt. Jeg kjøpte min på VIDAXL men ser at de ikke har den modellen mer. Ble sterkt advart mot den fra biltema en gang. Anonymkode: ab97d...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #8 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fungerer veldig dårlig her. Min ovn har 2 «lag» mellom brennkammeret og topp og det er rist på en del av toppen. etter noen timer begynner viften å gå langsomt, men for meg og min ovn var dette totalt bomkjøp. kommer aldri opp i en hastighet som gjør at varmluften sprer seg i rommet Anonymkode: 1bae9...20f Du har sikkert bedre nytte av en vanlig vifte ved ovnen ja.. Anonymkode: ab97d...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. oktober 2023 #9 Del Skrevet 27. oktober 2023 Vi har fra Jula. Funker supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #10 Del Skrevet 27. oktober 2023 Ja, vi har en. Den fungerer veldig bra. Anonymkode: 4f23b...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #11 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er et must, etter at jeg fikk en slik så blir varmen ordentlig fordelt. Jeg kjøpte min på VIDAXL men ser at de ikke har den modellen mer. Ble sterkt advart mot den fra biltema en gang. Anonymkode: ab97d...eed Hvorfor? 🤔 Anonymkode: 928f5...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå