Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2006 #21 Del Skrevet 27. januar 2006 Så heldig du er Grønnsky som bare blir redd pga. en bok... Jeg har stadig vekk mr. dracula hjemme hos meg og han biter meg! ← Jo... Men det er litt skrekkblandet fryd! Som jeg sa, synes jeg vampyrer er sexy. Så om du har Dracula hos deg, er du litt heldig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 27. januar 2006 #22 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg og vil lese den boka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2006 #23 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg fikk også lyst til å lese denne boken.. Er den ny? ← Ganske ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. januar 2006 #24 Del Skrevet 28. januar 2006 vlad tepes var ikke en vampyr, han var en rumensk fyrste som var kjent for sånn blodtørstighet (ikke at han drakk blod). han hadde ganske oppfinnsomme metoder å torturere fanger på. men han er død for mange år siden ike farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2006 #25 Del Skrevet 28. januar 2006 Jau. Men boka handler om at han går rundt blant oss i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. januar 2006 #26 Del Skrevet 29. januar 2006 Nå er jeg ikke single, men er endel alene i perioder fordi jeg har en mann som reiser endel i jobben. Og jeg velger ikke å lese de skumle bøkene når han er vekk nei. Ei heller se skumle filmer serier på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2006 #27 Del Skrevet 29. januar 2006 Men det er jo et dilemma, jeg liker litt grøss. Må jeg skaffe meg en type, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 31. januar 2006 #28 Del Skrevet 31. januar 2006 Den boken vil jeg lese! Men jeg er singel da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. januar 2006 #29 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg har lest den ferdig. Den var mest skummel i begynnelsen! Men ganske tjukk. 891 sider, for å være nøyaktig. Det var de første 300 - 400 sidene som var de skumleste. Og hvis du leser raskt, kan du komme deg gjennom dem på noen timer. Noen timer med :hår: overlever du vel? Du får ta med kosebamsen og hvitløk. Endret 31. januar 2006 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 31. januar 2006 #30 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg får samle alle mine bamser (og det er maaange) i senga mi og lese midt på dagen! Så får jeg passe på å legge meg før det blir mørkt! (Redd? Jeg? Neeeeida..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. januar 2006 #31 Del Skrevet 31. januar 2006 Er du bamseperson du og? Digger bamser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. februar 2006 #32 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, jeg er bamseperson! Elsker bamser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå