Gå til innhold

Hva har du kjøpt som har forbedret din livskvalitet?

Cerx

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  PITTY skrev (På 12.3.2025 den 0.23):

El-sykkel. Jeg trykker på noen knapper vedr, motoren og får medium mosjon. Bikkja løper ved siden av og får full mosjon. Vi er superfornøyde begge to.

Ekspander  

Skulle ønske jeg klarte å lære min å løpe ved siden av men hun er for vimsete til de. Får akkurat plass til henne i en stor kurv bakpå.

Anonymkode: 1d224...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 0.21):

Bortsett fra hunden min, og luksus som gir økt livskvalitet, så er  

ting som har gjort livet mer praktisk/ behagelig, de siste årene:

- En god steamer til klær. Mye lettere enn å stryke, og dreper bakterier, så jeg slipper vaske så ofte.

- Moccamaster. Alltid god filterkaffe og har holdt i mange mange år.  

- Elektrisk melkesteamer. Aldri mer lunken kaffe når jeg tilsetter melk.

- Hoka sko etter prolaps i ryggen.

- Fjellreven Nuuk parkas, jakken er så varm og hetten holder all vind ute av ansiktet.

- Devold Svalbard genser, den ultimate turgenseren. 

- Piggsko.

Anonymkode: 2f0c0...206

Ekspander  

Hvilken steamer til klær har du? Ønsker meg det selv😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leilighet og elektrisk varmepledd. :) 

Anonymkode: bd57a...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 0.24):

Skulle ønske jeg klarte å lære min å løpe ved siden av men hun er for vimsete til de. Får akkurat plass til henne i en stor kurv bakpå.

Anonymkode: 1d224...ff8

Ekspander  

Har kurv bak jeg også, men hun begynner å mistrives/kjede seg etter få minutter. På vidda i sommer løp hun nærmere 5 mil. Med pauser selvsagt. Veskehund dette. Ble pausen for lang så tok hun seg noen mini-løp på egen hånd.. Makan til energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Puslespill

Hobbyartikler

Treningstøy slik at jeg kan dra ut å jogge i all slags vær.

Anonymkode: 6d4ac...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 0.20):

Det er utsolgt akkurat nå, men kjøpte mitt her https://www.treningsgiganten.no/products/mybath-long?variant=44010553311394

Ser de har et lignende på lager her, men jeg har ingen personlig erfaring med denne nettbutikken https://www.jemogfix.no/badekar-sammenleggbart-149-x-61-x-50-cm/8123/9063884/

Anonymkode: 187a1...03b

Ekspander  

Takk for svar! Sitter man rett i ryggen, eller kan man lene seg bakover? Jeg syns det er vanskelig å se på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://www.power.no/skjoennhet-og-velvaere/helse-og-velvaere/lysterapi/philips-hf3503-01-vekkelampe-barn/p-1037284/store/1547/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAADbZ1UoSiVHeRK-glfxXnuhxkruC7&gclid=CjwKCAjwvr--BhB5EiwAd5YbXtAUSiQWGTJZQggCFtasfnPHNnVJxIopUa5mA3CgNGDme32KhM_GtRoC6HsQAvD_BwE

Denne gjør at jeg kommer meg opp tidligere, trenger ikke slumre en halvtime hver morgen og jeg ig barna får en mer harmonisk start på dagen. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten 😂

Anonymkode: 5fdb4...4fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Piggsko

Anonymkode: 78023...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Hulderen skrev (På 12.3.2025 den 5.13):

Takk for svar! Sitter man rett i ryggen, eller kan man lene seg bakover? Jeg syns det er vanskelig å se på bildene.

Ekspander  

Bare hyggelig!

Det kommer nok an på hvor lang man er. Jeg er 168 cm og kan lene meg helt tilbake slik at jeg ligger med rette bein og skuldrene under vann, men da er det ikke noe ekstra plass til overs i beinenden. Det er for så vidt ikke noe problem om man er lengre enn det, for det er plass til å bøye knærne eller lene de ut mot ytterkantene av karet selv med lokket på.

Lokket på toppen (som hjelper med å holde vannet varmt lenger) er i tre separate deler, slik at du kan ta av bare den øverste delen og sitte rett opp og ned med knærne under haka, eller ta av den nederste delen hvis du liker å ligge med føttene oppå kanten.  Midtdelen kan selvsagt tas av også, men det skjer ikke her i huset, for der skal jo tablet, snacks og drikke stå 🤭

Her er et bilde av en kvinne som ligger i samme kar som jeg har, hvis det kan være til hjelp https://www.hjemoghage.no/mybath-long/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 7.02):

Bare hyggelig!

Det kommer nok an på hvor lang man er. Jeg er 168 cm og kan lene meg helt tilbake slik at jeg ligger med rette bein og skuldrene under vann, men da er det ikke noe ekstra plass til overs i beinenden. Det er for så vidt ikke noe problem om man er lengre enn det, for det er plass til å bøye knærne eller lene de ut mot ytterkantene av karet selv med lokket på.

Lokket på toppen (som hjelper med å holde vannet varmt lenger) er i tre separate deler, slik at du kan ta av bare den øverste delen og sitte rett opp og ned med knærne under haka, eller ta av den nederste delen hvis du liker å ligge med føttene oppå kanten.  Midtdelen kan selvsagt tas av også, men det skjer ikke her i huset, for der skal jo tablet, snacks og drikke stå 🤭

Her er et bilde av en kvinne som ligger i samme kar som jeg har, hvis det kan være til hjelp https://www.hjemoghage.no/mybath-long/

Ekspander  

Igjen, takk for svar! De lokkene for å holde på varmen virker jo helt genialt 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

womanizer

Anonymkode: 232ea...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte mindre leilighet i område jeg viste jeg/vi kom til å trives. Ja, vi har færre kvadratmeter og ikke enebolig. Men en god investering i forhold til trivsel.

Anonymkode: cc2fd...c0b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tempur-pute.

Anonymkode: c7f42...640

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Yoga tær" med pute under. Jeg har Mortons nevrom de ikke vil operere pga andre diagnoser. Etter at jeg kjøpte de er sko ikke et like stort problem.

Ståstol som gjør det mye enklere å jobbe på kjøkkenet når noe skal skjæres opp.

Anonymkode: 4f8d8...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dyson airwrap 🙏

Anonymkode: 0645b...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt robotstøvsuger og gressklipper, som alt er nevnt mye. 
Ellers er skikkelig god hengekøye, sovepose og liggeunderlag de beste kjøpene jeg har gjort! 
Å lettvint kunne få mange fine utenetter, året rundt, hverdag som helg - det gir meg såå mye i hverdagen! 

Anonymkode: 54246...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min trådløse støvsuger til 11000. 

Anonymkode: d5783...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DiLonghi kaffemaskin som maler hele bønner.
Kunst på alle vegger hjemme.
Hytta.

Anonymkode: 758c6...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...