-venter- Skrevet 28. januar 2024 #141 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 19.04): Isbitmaskin: jeg elsker isvann. Fast vasking hver 7. dag. Botox panne vår-sommer: jeg myser veldig når det er lyst ute, dette utløser hodepine. Men når jeg tar botox får jeg ingen hodepine. Anonymkode: b9c28...64d Hadde vært billigere å kjøp noen enkle solbriller🥴 Mine to ting er badekar og el-sykkel. Med vond rygg hjelper de godt om de brukes i rett rekkefølge. Endret 28. januar 2024 av -venter- 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 28. januar 2024 #142 Del Skrevet 28. januar 2024 Robotstøvsuger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #143 Del Skrevet 28. januar 2024 Fokus på å kjøpe det jeg trenger og ikke vil ha, fylle grunnbehov først, det man gjerne overser og pakker på med alt annet. Anonymkode: 8f0d6...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. januar 2024 #144 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) NKK skrev (13 timer siden): hvilket tilbehør bruker du mest? Jeg bruker mest foodprosessor, blender og minihakker, men også diverse utstyr for kutting, skjæring og hakking. I tillegg er noe av utstyret avhengig av sesong. Jeg har tilgang til frukt og bær fra hagen til barndomshjemmet og bruker saftsentrifuge, bærpresse og en sikt til å rense kirsebær med når jeg har frisk frukt og bær. Endret 28. januar 2024 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #145 Del Skrevet 19. februar Scholl fotdeodorant og skospray er undervurderte produkter. 😶 Anonymkode: 0f98b...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #146 Del Skrevet 11. mars -venter- skrev (På 28.1.2024 den 10.22): Hadde vært billigere å kjøp noen enkle solbriller🥴 Mine to ting er badekar og el-sykkel. Med vond rygg hjelper de godt om de brukes i rett rekkefølge. Man slutter ikke myse av solbriller hvis man er litt lysømfintlig og «myser på seg» hodepine 😅 (Jeg gjør samme, bruker i tillegg solbriller, men kan ikke bruke solbriller inne hele tiden og botoxen gjør at jeg slipper hodepine) Anonymkode: 9e296...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 11. mars #147 Del Skrevet 11. mars Sko fra Okaki. Virkelig gode sko, mye bedre enn Hoka. Er så glad jeg oppdaget dette merket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #148 Del Skrevet 11. mars Varmeteppe i senga! Nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke kjøpte det før.. Anonymkode: 66c7d...927 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #149 Del Skrevet 11. mars -venter- skrev (På 28.1.2024 den 10.22): Hadde vært billigere å kjøp noen enkle solbriller🥴 Mine to ting er badekar og el-sykkel. Med vond rygg hjelper de godt om de brukes i rett rekkefølge. Du har ikke det samme problemet, forstår jeg. Jeg gjør det samme som vedkommende du siterer. Jeg myser uansett hvilke solbriller jeg har. Med botox får jeg det fysisk ikke til. Perfekt. Anonymkode: a9a09...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 11. mars #150 Del Skrevet 11. mars Gaitline sko! Med disse nye skoene kan jeg gå uten å få vondt. Utrolig forbedring i livskvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slarvearve Skrevet 11. mars #151 Del Skrevet 11. mars Mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 11. mars #152 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 15.54): Boken Pulskuren av Torkil Færø, og en Garmin klokke som måler HRV. Anonymkode: 3b8a9...fca Hvordan bruker du dette? AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 22.25): -Kindle: Denne kjøpte jeg bare fordi det var noen bøker jeg ville ha som ikke var tilgjengelig som annet enn ebok. Trodde ikke jeg kom til å like den i det hele tatt, men nå leser jeg mer enn noensinne. Gud så praktisk å kunne lese med en hånd. Mursteinsbøker er ikke tunge lenger. Jeg kan lese i et mørkt rom, i badekaret, i hvilken stilling jeg vil. Et supert kjøp for dem som sliter med smerter i ledd ^^ -IKEA HAVREHOJ holder til nettbrett/mobil: Passer perfekt til Kindle når jeg vil ha mer handsfree lesing. Som en bonus er den også en ypperlig kokebokholder: -No frost kombiskap: Det gamle kombiskapet måtte avises 4 ganger i året, og det var alltid stress med hvor jeg skulle gjøre av matvarene i mellomtiden i sommerhalvåret. -Dyson Airwrap: Dyr som bare F, men for første gang ser håret mitt perfekt ut samme dag jeg vasker det. Jeg har prøvd "alt" før: Føner og rundbørste, varmebørste, glattetang, Revlon one step, osv. Med Airwrapen blir håret aldri for tørt, for flatt, for voluminøst, frizzy eller (synlig) slitt. Jeg kan også gå en dag eller to ekstra uten å vaske håret etter jeg kjøpte denne. Når jeg regner på hvor mange forskjellige muligheter jeg har med de forskjellige tilbehørene er det ikke så dyrt heller. Ellers har jeg mye av det som er nevt allerede, og er helt enig i at dette forbedrer livskvaliteten: -Sammenleggbar tredemølle -Stort sammenleggbart badekar -Elektrisk varmelaken -Manduka Black Mat Pro (yogamatte med livstidsgaranti) Anonymkode: 187a1...03b Har du en link til det badekaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #153 Del Skrevet 12. mars Sko med boa snøring. Anonymkode: c6009...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 12. mars #154 Del Skrevet 12. mars Hormonspiral, gaming-pc og gode fjellsko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #155 Del Skrevet 12. mars Wegovy Anonymkode: 9c289...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #156 Del Skrevet 12. mars Hulderen skrev (2 timer siden): Har du en link til det badekaret? Det er utsolgt akkurat nå, men kjøpte mitt her https://www.treningsgiganten.no/products/mybath-long?variant=44010553311394 Ser de har et lignende på lager her, men jeg har ingen personlig erfaring med denne nettbutikken https://www.jemogfix.no/badekar-sammenleggbart-149-x-61-x-50-cm/8123/9063884/ Anonymkode: 187a1...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #157 Del Skrevet 12. mars Bortsett fra hunden min, og luksus som gir økt livskvalitet, så er ting som har gjort livet mer praktisk/ behagelig, de siste årene: - En god steamer til klær. Mye lettere enn å stryke, og dreper bakterier, så jeg slipper vaske så ofte. - Moccamaster. Alltid god filterkaffe og har holdt i mange mange år. - Elektrisk melkesteamer. Aldri mer lunken kaffe når jeg tilsetter melk. - Hoka sko etter prolaps i ryggen. - Fjellreven Nuuk parkas, jakken er så varm og hetten holder all vind ute av ansiktet. - Devold Svalbard genser, den ultimate turgenseren. - Piggsko. Anonymkode: 2f0c0...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #158 Del Skrevet 12. mars Kindle ❤️ Anonymkode: aa658...41a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 12. mars #159 Del Skrevet 12. mars El-sykkel. Jeg trykker på noen knapper vedr, motoren og får medium mosjon. Bikkja løper ved siden av og får full mosjon. Vi er superfornøyde begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #160 Del Skrevet 12. mars Gode sko, en hund, el sykkel og hus i sentrum med kort gangavstand til alt så jeg ikke behøver bil (vi har bil men sjeldent vi bruker den). Anonymkode: 1d224...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå