-venter- Skrevet 28. januar 2024 #141 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 19.04): Isbitmaskin: jeg elsker isvann. Fast vasking hver 7. dag. Botox panne vår-sommer: jeg myser veldig når det er lyst ute, dette utløser hodepine. Men når jeg tar botox får jeg ingen hodepine. Anonymkode: b9c28...64d Hadde vært billigere å kjøp noen enkle solbriller🥴 Mine to ting er badekar og el-sykkel. Med vond rygg hjelper de godt om de brukes i rett rekkefølge. Endret 28. januar 2024 av -venter- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 28. januar 2024 #142 Del Skrevet 28. januar 2024 Robotstøvsuger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #143 Del Skrevet 28. januar 2024 Fokus på å kjøpe det jeg trenger og ikke vil ha, fylle grunnbehov først, det man gjerne overser og pakker på med alt annet. Anonymkode: 8f0d6...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. januar 2024 #144 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) NKK skrev (13 timer siden): hvilket tilbehør bruker du mest? Jeg bruker mest foodprosessor, blender og minihakker, men også diverse utstyr for kutting, skjæring og hakking. I tillegg er noe av utstyret avhengig av sesong. Jeg har tilgang til frukt og bær fra hagen til barndomshjemmet og bruker saftsentrifuge, bærpresse og en sikt til å rense kirsebær med når jeg har frisk frukt og bær. Endret 28. januar 2024 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå