Gå til innhold

Hva har du kjøpt som har forbedret din livskvalitet?

Cerx

Anbefalte innlegg

Nietzsches samlede verker har forandret livet mitt til det bedre 😊

Anonymkode: 6f2be...127

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cerx skrev (På 27.10.2023 den 17.19):

Som i tittelen, er det noe du har kjøpt av små eller store ting som har forbedret din livskvalitet? For min del må det vel være utbrettbar tredemølle jeg kommer på først, kan løpe foran tv-en i all slags vær. Var imidlertid ikke sikker på i det hele tatt før jeg kjøpte den om det var et godt kjøp. Har en del penger til overs, og ønsker gjerne å høre hva dere har kjøpt av større eller mindre ting som har forbedret livet. 

Ekspander  

Hvilken kjøpte du? Har hatt lyst på en slik lenge, men har ikke turt mtp kvalitet vs pris. Er du fornøyd og alt virker som det skal? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 18.55):

Jeg har Beurer UB53. Ser det er på tilbud for medlemmer her akkurat nå:  https://enklereliv.no/varme/beurer-varmelaken-ub-53/

Det blir skikkelig godt og varmt, og er mye billigere enn å varme opp soverommet med ovn. Kjøpte det for å få ned strømregninga i fjor 😅 Jeg er en frysepinn av dimensjoner, og kan slite med å sovne selv med termodyne, varmeflaske og soveromsovnen på 20+, men med varmeteppet kan jeg legge meg i ferdig oppvarmet seng og sovne på et blunk i mye lavere temperatur. Teppet har 4 temperaturinnstillinger, fra lett lunk til badstu :P

Anonymkode: 187a1...03b

Ekspander  

Er det brannfarlig? Jeg trenger en sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamajune11 skrev (På 8.11.2023 den 19.07):

Er det brannfarlig? Jeg trenger en sånn

Ekspander  

Nyere varmetepper fra merker som vet hva de holder på med skal være veldig trygge, men noen 100% garanti har man dessverre aldri. Det er viktig å bruke teppet riktig (som beskrevet i bruksanvisningen), og for ekstra trygghet bør man helst ha røykvarsler i rommet, eller i det minste sove med åpen dør om man ikke har det. Personlig kobler jeg som regel fra teppet når jeg kjenner at jeg er på vei til å sovne.

image.thumb.png.ad0864600eb74eedfe6ea97fb4665774.png 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.11.2023 den 19.27):

Nyere varmetepper fra merker som vet hva de holder på med skal være veldig trygge, men noen 100% garanti har man dessverre aldri. Det er viktig å bruke teppet riktig (som beskrevet i bruksanvisningen), og for ekstra trygghet bør man helst ha røykvarsler i rommet, eller i det minste sove med åpen dør om man ikke har det. Personlig kobler jeg som regel fra teppet når jeg kjenner at jeg er på vei til å sovne.

image.thumb.png.ad0864600eb74eedfe6ea97fb4665774.png 

Ekspander  

Takk for godt svar 🫶🏼 Blir nok årets julegave til meg selv! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  Perelandra skrev (På 29.10.2023 den 17.08):

Kenwood Major kjøkkenmaskin og diverse tilbehør til den. Jeg kjøpte kjøkkenmaskinen i 2009, og har kjøpt eller fått i gave det meste av tilbehøret som er tilgjengelig.

Fortsatt er maskinen i bruk nesten daglig. 😊

Ekspander  

hvilket tilbehør bruker du mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina234 skrev (På 10.11.2023 den 14.02):

En god flaske rødvin :)

Ekspander  

Stina234 skrev (På 28.1.2024 den 1.45):

En god flaske rødvin.

Ekspander  

Det samme merket eller en ny type? :D 

Anonymkode: acc4a...ac8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt oppvaskmaskin og tørketrommel. Og boblebad. Har bare et oppblåsbart som jeg kan bruke på sommeren, og ønsker en innendørs.  Minsker smertene mine. 

Anonymkode: 84b00...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robotstøvsuger, organiseringsprodukter til bad og kjøkken, og ellers forbruksvarer som garn, puslespill og bøker som gir meg ro i sjela❤️

Anonymkode: 4b040...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Robotstøvsuger som også vasker. 

- Vektdyne, nakkepute og kvalitetssengetøy. 

- Diffuser med forskjellige oljer. Hjelper meg utrolig i hverdagen. 

- Dyson airwrap. Så fort gjort å ordne håret, og det ser fantastisk ut! 

- Elbiler. 

- Melatonin og ashwagandha. 

Anonymkode: cbe8a...915

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En elektrisk stikkontakt som jeg kan styre fra app. På med varme og lys når det passer meg uansett hvor jeg er

Anonymkode: c2893...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogakurs, robotstøvsuger og ombygging av huset så vi endelug fikk stor yttergang med masse skapplass og eget vaskerom. 

Anonymkode: 87887...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har robotstøvsuger og vaskehjelp hver tredje uke cirka. Det er helt fantastisk og helt uvurderlig for en sliten mor til 3.

Jeg unner meg færre ting som hudpleieprodukter, dyre klær og frisør for å få råd til det, men det er det virkelig verdt. 

Anonymkode: fbba4...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...