AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #81 Del Skrevet 29. oktober 2023 Trådløs støvsuger👌👌👌 Anonymkode: d5783...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #82 Del Skrevet 29. oktober 2023 Enkelt å svare på: Elektrisk varmeteppe. Hadde ikke klart meg uten. Anonymkode: 5d923...3fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #83 Del Skrevet 29. oktober 2023 Stort hus, hund, drivhus, treningsutstyr, bil, kvalitetssengetøy og god seng. Anonymkode: 0eca0...502 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 29. oktober 2023 #84 Del Skrevet 29. oktober 2023 Robotstøvsuger og Gucciveske! Den første fordi jeg bruker mye mindre tid på renhold, den andre fordi jeg elsker luksusen! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #85 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hund, som fungerer som en antidepressant Robot støvsuger fordi jeg haaater å støvsuge og nå slipper jeg endelig Bbhug me fordi gravid og kan sove godt Anonymkode: 3cd11...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 29. oktober 2023 #86 Del Skrevet 29. oktober 2023 Robotstøvsuger. Vi har ikke husdyr, men det er så kjekt at støvsugeren går to g pr uke mens vi er på jobb. Så mopper jeg gulv en av dagene det nettopp et støvsugd "Ny" båt. Vi byttet til litt større båt, med styrhus og ikke kun kalesje. Det har gjort turene til hytta mye mer behagelige og den nyere båten tåler mer ruskevær uten at man blir redd. Tempur hodepute. Har bidratt til å redusere migreneplager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. oktober 2023 #87 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Kenwood Major kjøkkenmaskin og diverse tilbehør til den. Jeg kjøpte kjøkkenmaskinen i 2009, og har kjøpt eller fått i gave det meste av tilbehøret som er tilgjengelig. Fortsatt er maskinen i bruk nesten daglig. 😊 Endret 29. oktober 2023 av Perelandra Skrivefeil 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 29. oktober 2023 #88 Del Skrevet 29. oktober 2023 Ellipsemaskin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #89 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 11.07): Jeg skulle gjerne hørt mer om den tredemølla. Hilsen en med dårlig plass og ledd som frykter glattisen. XD (Og for å svare på tråden: Stepkassa som har fast plass lett tilgjengenlig under sofabordet.) Anonymkode: 0f98b...eaf Ekspander Hei! Tredemølla jeg har er denne: https://www.treningsgiganten.no/products/walkingpad-r2-pro?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkIW42IacggMVCoZoCR0LwwF0EAQYASABEgIvr_D_BwE Maksfart på 12 km/timen som holder for meg. Tredemølla mi står stort sett framme på stuegulvet, men legger den sammen og setter den inntil en vegg når jeg får besøk etc. Den kan også rulles under sofa/seng etc. Spør om du lurer på mer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 29. oktober 2023 #90 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kaffemaskin som maler hele bønner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 29. oktober 2023 #91 Del Skrevet 29. oktober 2023 Vektdyne Nintendo Løftesko Bedre søvn, bedre avslapping og avkopling, bedre og kjekkere knebøy + olympiske løft 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #92 Del Skrevet 29. oktober 2023 -Kindle: Denne kjøpte jeg bare fordi det var noen bøker jeg ville ha som ikke var tilgjengelig som annet enn ebok. Trodde ikke jeg kom til å like den i det hele tatt, men nå leser jeg mer enn noensinne. Gud så praktisk å kunne lese med en hånd. Mursteinsbøker er ikke tunge lenger. Jeg kan lese i et mørkt rom, i badekaret, i hvilken stilling jeg vil. Et supert kjøp for dem som sliter med smerter i ledd ^^ -IKEA HAVREHOJ holder til nettbrett/mobil: Passer perfekt til Kindle når jeg vil ha mer handsfree lesing. Som en bonus er den også en ypperlig kokebokholder: -No frost kombiskap: Det gamle kombiskapet måtte avises 4 ganger i året, og det var alltid stress med hvor jeg skulle gjøre av matvarene i mellomtiden i sommerhalvåret. -Dyson Airwrap: Dyr som bare F, men for første gang ser håret mitt perfekt ut samme dag jeg vasker det. Jeg har prøvd "alt" før: Føner og rundbørste, varmebørste, glattetang, Revlon one step, osv. Med Airwrapen blir håret aldri for tørt, for flatt, for voluminøst, frizzy eller (synlig) slitt. Jeg kan også gå en dag eller to ekstra uten å vaske håret etter jeg kjøpte denne. Når jeg regner på hvor mange forskjellige muligheter jeg har med de forskjellige tilbehørene er det ikke så dyrt heller. Ellers har jeg mye av det som er nevt allerede, og er helt enig i at dette forbedrer livskvaliteten: -Sammenleggbar tredemølle -Stort sammenleggbart badekar -Elektrisk varmelaken -Manduka Black Mat Pro (yogamatte med livstidsgaranti) Anonymkode: 187a1...03b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 29. oktober 2023 #93 Del Skrevet 29. oktober 2023 El-sykkel! Nå orker jeg å sykle til jobb, på butikken o.l til tross for regn og vind. Ofte tidsbesparende, man får frisk luft og det er en god følelse å sykle fremfor å kjøre bil Så har jeg lyst å nevne sjokolade fra Jentene på tunet, som må være verdens beste sjokolade. Riktignok et dette noe man må kjøpe igjen og igjen så vet ikke om det passer inn i tråden men det hever definitivt livskvaliteten🤩 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingenhjemme Skrevet 30. oktober 2023 #94 Del Skrevet 30. oktober 2023 Batterilys med timer. Veldig koselig å komme hjem etter en lang arbeidsdag også er det koselig stemning i huset. Solbriller med styrke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #95 Del Skrevet 3. november 2023 El-sykkel. Har bratte oppoverbakker til jobb men sykler hver eneste dag fremfor å ta buss i 45 min eller må kjøre supertidlig for å få parkering. Nå tar det meg 15 min i frisk luft til jobb og 8 minutter hjem, og barna kan bli levert i barnehagen senere og hentet tidligere. Størstemann elsker å sitte på, har hatt mange fine turer og gode samtaler. Har virkelig forbedret livskvaliteten min og gjort familielivet enklere. Anonymkode: 9cb01...737 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 3. november 2023 #96 Del Skrevet 3. november 2023 50-pakke med identiske svarte sokker. Hver dag i de neste to månder går jeg med 100% ny og ubrukte sokker og mine 10 små nyter hvert eneste minutt. Resten av året nyter jeg mer fritid der jeg ikke står å sorterer sokker. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 3. november 2023 #97 Del Skrevet 3. november 2023 Elsykkel, varmepupme, robotstøvsuger og fotmassasjeapparat🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #98 Del Skrevet 4. november 2023 Har vært på hyttetur hvor de hadde elektriske varmelaken. Du verden for en fantastisk oppfinnelse! Reiste rett hjem og kjøpte mitt eget. Det er så deilig og jeg sovner mye raskere når jeg er god og varm. Anonymkode: 9fc86...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #99 Del Skrevet 4. november 2023 El-sykkel og Tesla er store favoritter ja. Egentlig enhver elbil ville vært like bra, det er ikke om merke men heller at det er så kjekt å kunne varme opp bilen før man kjører, vi hadde en eldre bensinbil uten den muligheten før. Så er det airfryer og brødbakemaskin og LeCruse gryte og Moccamaster. Slike kjøkken-dingser er jeg glad i. Men det er nok en ting som har økt mitt livskvalitet betraktelig, er øyeoperasjon som jeg tok i 2003, Lasik. Hadde -4,5 og - 5,5. Nå 20 år senere har jeg fortsatt bra nok syn til å ha lov å kjøre bil uten briller. Livskvalitet til en med nærmest perfekt syn og en person som er nærmest blind uten briller, kan ikke sammenlignes. 🥹 Anonymkode: 037c5...161 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #100 Del Skrevet 4. november 2023 Silva hodelykt. Nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke drive med jogging etter mørkets frembrudd her ute på bygda med lite eller ingen gatelys. Og jogging er veldig godt for psyken min. Anonymkode: 6d4ac...bae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå