Gå til innhold

Hva har du kjøpt som har forbedret din livskvalitet?

Cerx

Anbefalte innlegg

Hunden, men jeg er fortsatt deprimert så nå skal jeg skaffe meg en til. 

Anonymkode: 58e0a...ef5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg starter med det viktigste og går nedover. Ser bort fra ting jeg alltid har hatt tilgang til

* Oppvaskmaskin

* Bil

* Garasje

* Hytte

* Skikkelig sykkel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller med styrke revolusjonerte sommerhalvåret og ikke minst BILKJØRINGEN. Skjønner ikke st jeg ikke kjøpte det før 😭😭😭

Anonymkode: 56cbd...d3e

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme på en eneste ting jeg har kjøpt som har gitt varig bedre livskvalitet. Men små drypp i hverdagen som tur på konditorier, skogstur med venninna eller mannen, sove lenge eller en hel dag med serier hjelper. Lykke er ikke er konstant greie, livskvalitet kommer og går. 

Anonymkode: f3d91...a80

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

El-sykkel og Tesla er store favoritter ja. Egentlig enhver elbil ville vært like bra, det er ikke om merke men heller at det er så kjekt å kunne varme opp bilen før man kjører, vi hadde en eldre bensinbil uten den muligheten før. Så er det airfryer og brødbakemaskin og LeCruse gryte og Moccamaster. Slike kjøkken-dingser er jeg glad i.

Men det er nok en ting som har økt mitt livskvalitet betraktelig, er øyeoperasjon som jeg tok i 2003, Lasik. Hadde -4,5 og - 5,5. Nå 20 år senere har jeg fortsatt bra nok syn til å ha lov å kjøre bil uten briller. Livskvalitet til en med nærmest perfekt syn og en person som er nærmest blind uten briller, kan ikke sammenlignes. 🥹

Anonymkode: 037c5...161

Vår 5 år gamle dieselbil har webasto. Setter meg aldri i en kald bil, og har aldri rekkeviddeangst

Anonymkode: 9fc86...1a7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/4/2023 at 4:16 PM, AnonymBruker said:

Vår 5 år gamle dieselbil har webasto. Setter meg aldri i en kald bil, og har aldri rekkeviddeangst

Men du røyker ned hele nabolaget mens du varmer den opp 🤪😱 Dreper vel en astmatiker pr år minst? Men pytt pytt, ikke ditt problem vel 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enebolig med stor hage i landlige omgivelser. Endelig får jeg puste!

Anonymkode: 9356e...027

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbitmaskin: jeg elsker isvann. 

Fast vasking hver 7. dag. 

Botox panne vår-sommer: jeg myser veldig når det er lyst ute, dette utløser hodepine. Men når jeg tar botox får jeg ingen hodepine. 

Anonymkode: b9c28...64d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 12.24):

Robot vindusvasker. Har hus med kjempedigre vinduer og det er utrolig greit at maskinen tørker over dem uten at jeg må finne frem stige, eller i verste fall snekre stillas...

Hatt den lenge ? Kan du dele en link? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla bilen. Helt sykt at en bil skal gi meg så mye glede. Jeg har aldri brydd meg om bil før. 
Beste av alt, når jeg skal ha ny går jeg inn på tesla.com å kjøper en ny. Jeg slipper all stresset med å lure på 
om jeg skal ha audi, mercedes, bmw osv osv. Det blir som med mobiltelefonen. Jeg kjøper en ny iphone når den andre sier takk for seg.  Et valg mindre i livet. 

Anonymkode: 7d2f1...0c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunpledd fra norsk dun. Brukes på kjølige sommerdager ute, og nå brukes det inne på kjølige dager. Lunt og godt, og ungene ønsker seg hvert sitt til jul😅

Anonymkode: ea7f6...72e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/27/2023 at 7:27 PM, AnonymBruker said:

Kjempefin idé! Jeg følger denne tråden.

Selv drikker jeg mye løsvekt-te, og er veldig fornøyd med den tekannen som heter Stump fra Forlife. Silen er veldig praktisk, og størrelsen på kanna er perfekt til en person.

Anonymkode: ebe3d...816

Fantastisk! Jeg også drikker mye te, må nok ha meg en sånn en, jeg også.

Anonymkode: 5d1fd...f83

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du røyker ned hele nabolaget mens du varmer den opp 🤪😱 Dreper vel en astmatiker pr år minst? Men pytt pytt, ikke ditt problem vel 🤣

Den bruker 100 ml i timen og blir varm lenge før det har gått en time, så jeg tenker astmatikerne i nabolaget har det helt fint. Hvordan tror du ungene som jobber i gruvene for å hente ut mineraler til Teslaene din har det?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barelurerpaanoe skrev (1 time siden):

Hatt den lenge ? Kan du dele en link? 

Har ikke hatt den lenge, men har testet den på alle husets 36 vinduer (galskap...). Det blir en del striper og skjolder på vinduene som er veldig møkkete, slik at jeg må kjøre den flere ganger. Det blir på ingen måte perfekt i hjørner og langs kanter heller. Men alternativet er at vinduene ikke blir vasket. Og jeg er ikke så innmari flink med nal selv heller...

Den er veldig enkel i bruk. Angrer på at jeg ikke kjøpte flere kluter, det følger bare med 4. 

https://www.hesterpro.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som svarer "varmeteppe*, hvilket merket har dere? Hvor varmt blir det? 

Mvh ei som har blitt influenced 😁

Anonymkode: ee668...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som svarer "varmeteppe*, hvilket merket har dere? Hvor varmt blir det? 

Mvh ei som har blitt influenced 😁

Anonymkode: ee668...fb6

Jeg har Beurer UB53. Ser det er på tilbud for medlemmer her akkurat nå:  https://enklereliv.no/varme/beurer-varmelaken-ub-53/

Det blir skikkelig godt og varmt, og er mye billigere enn å varme opp soverommet med ovn. Kjøpte det for å få ned strømregninga i fjor 😅 Jeg er en frysepinn av dimensjoner, og kan slite med å sovne selv med termodyne, varmeflaske og soveromsovnen på 20+, men med varmeteppet kan jeg legge meg i ferdig oppvarmet seng og sovne på et blunk i mye lavere temperatur. Teppet har 4 temperaturinnstillinger, fra lett lunk til badstu :P

Anonymkode: 187a1...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto

Motorsykkel.

medlemskap på treningsstudio.

Sikkert mer, men ovennevnte er stort for meg både psykisk og fysisk. Mental helse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den våte guttedrømmen på 4 hjul. Henta i dag, frakta hjem i lukket henger.. Må vente til våren før den kan ut på veien :( Jævla vintermøkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...