Gå til innhold

Hva har du kjøpt som har forbedret din livskvalitet?

Cerx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tempur, elektrisk seng☺️Nå kan jeg justere stilling slik at jeg kan jobbe litt på laptop🙏Er syk med kroniske smerter og utmattelse, og kan kaste opp ved å bare sitte oppreist for lenge😅🫣

Ja og så brukte jeg penger på privat fysikalsk behandling. Det er 5 mnd siden alt dette, og for første gang på 5 år brenner det ikke konstant i ryggen, og jeg klarer å gå tur daglig, da kneet er styrket pga trening med fys.behandler️De som sier penger betyr null, ja det er som kjent de som har penger. Jeg har spart i 5 år til dette☺️

Anonymkode: 8d8e7...862

• Liker 4
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt sexleketøy. Ikke bare til glede for meg selv men også andre som slipper mitt gretne humør om morgenen 😁

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg kommer på er stavmikseren 😄 bruker den nesten hver dag, til alle mulige supper, pureer og stapper. Jeg er ikke fancy på kjøkkenet, ikke spesielt glad i å være der heller, men med stavmikseren er det kjempelett å røre sammen noe litt sunnere, både som hovedrett og ved siden av.

Ja, og symaskinen da! Både nyttig når noe går i stykker, men også moro å lære seg å sy klær. 

Anonymkode: c71bf...080

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det å omgi meg med vakre bruksgjenstander. Det begynte med at hverdagens vannglass, kaffekopp, middagstallerken, gaffel o.l. skulle være unik. Så leppestift, penn, mobil, veske… at det man bruker hele tiden er vakkert og av god kvalitet. Senere utvidet jeg til møbler, tepper, gardiner, puter, lamper, sengetøy, badehåndklær etc. Det å leve i et hjem hvor alt er estetisk tiltalende og varig har utgjort en stor forskjell i livskvalitet. For meg som har under middels inntekt har det tatt mange år, men jeg er der nå. Jeg skjønner godt at det ikke er viktig for alle, så dette er ingen misjonering. Hvis det er helt konkrete gjenstander, så er det a/c på soverommet, det er vestvendt og ulidelig varmt om sommeren, den a/c’en gjør at jeg sover godt og kaldt hele året. 

(Ja, dette er materielle ting, gode bånd til fine mennesker er selvsagt mye viktigere, og det jeg virkelig ikke kunne levd foruten. Men det var ikke det TS var ute etter.)

Anonymkode: d5ae6...0b5

• Liker 6
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varmelaken fra Beurer

En skikkelig varm, lang dunkåpe

Påbygg til huset med vaskerom

Anonymkode: fb8da...4b8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sterilisator til flasker 😬

Anonymkode: 7f41c...f08

Det hadde vi og da Ungen var liten. Totalt uvurderlig!!

Mitt svar må være store puslespill 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko fra sketchers 

Elektrisk forvarmer(har ca. Null sirkulasjon i beina 😆)

Thermo drikkeflaske (fenomenal på reise og på kontorpulten)

Steamer (Ikke mer bannskap med strykejern)

Anonymkode: 21d10...f23

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En bbhugme pute. En sånn lang som gravide bruker. Er plaget med kroniske bekkenplager etter første fødsel. Den er helt fantastisk og det beste kjøpet noensinne. Det er mannen min som kjøpte den og han kommer drassende med den til meg når jeg er sliten på sofaen. Så hele familien er glad for at jeg har den puta😊

Anonymkode: 03d24...b3d

Finnes det trekk til den? Vasker man den noen gang? Har ikke helt skjønt hvordan de funker enda, men har lurt på å kjøpe en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette synes jeg selv er så dumt at jeg for en gangs skyld skriver som anonym! 🤣 Men altså, mitt siste innkjøp som faktisk gjorde livet med hund uendelig mye enklere er en "stroller" med trimmetopp til bruk på utstillinger og andre hunderelaterte aktiviteter. Før gruet jeg meg fordi jeg visste at jeg måtte slepe med meg bur, vann, stol og alt mulig annet man kan komme til å trenge til seg selv og hunden i løpet av en dag og gjerne over lengre avstander. Pluss en eller flere hunder i bånd. Et mareritt for en med smerter i rygg, armer, skuldre osv.! Jeg har alltid syntes det har sett usedvanlig dumt ut, men på en stor utstilling brøt jeg sammen og bare kjøpte en i nærmeste telt! :ler: Og du verden så deilig! Nå bare triller jeg avgårde med alt "stashet" og koser meg og er heller ikke sengeliggende dagen etter lenger :nigo: 

Anonymkode: 0ddf3...f3a

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"SodaStream" (fikk i gave)  :hoppe:

Edith : en slags "kuldehodepute" (også gave) 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden, hadde ikke klart meg uten henne😍

Ellers er robotstøvsuger det mest geniale som er oppfunnet for en stakkar med støvangst🙄 En i hver etasje sparer meg for mange timers støvsuging i uka. Som igjen gjør at jeg har energi til både barn og hund😄 
Har også ei sånn treningsklokke som motiverer meg stort til både å gå lange turer og sove lengre😄

Anonymkode: 45a3e...d2c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womanizer😇

Hoppetau. Nå kan jeg trene inne hele vinteren i all slags vær og forbrenne like mye som en joggeøkt. 

Anonymkode: e65a2...967

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...