Gå til innhold

Rare steder du har onanert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg var 13.. i trappeoppgangen der vi bodde, kledde meg naken og sto i trappeoppgangen og onanerte.
Håpet vel hun studenten på 19, i nabohybelen skulle ta meg på fersk gjerning..
I fantasien gjorde hun det og inviterte meg inn for å «lære» meg…
tror det var spenningen ved mulighet for å bli oppdaget som trigget meg..
Ble heldigvis aldri oppdaget, det tror jeg hadde blitt en flau opplevelse, med rapport til foreldre, og prøve å forklare etterpå hvorfor i all verden jeg hadde gjort det… 

Men den gang så jeg ikke konsekvensen av handlingen, hjernen kvernet kun på fantasien..

Anonymkode: 375ed...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.10.2023 den 19.18):

Jeg lurer på hvor mange rare steder dere har onanert. Jeg selv på offentlige toaletter, skogen, utedo, 

Anonymkode: 54977...ac1

Rareste stedet jeg har onanert, var på do i et LDS-tempel.

Anonymkode: c36e3...703

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 9.10):

Dame. Litt lettere for oss å onanere slike steder enn en mann, mindre bevegelse og lettere å lirke seg til litt.

Anonymkode: 34918...ef6

På flyet? Det var imponerende dristig. Hvordan går det an uten at sidemannen- eller kvinnen merker det? Tross alt veldig trangt på fly. 

Skrevet
On 10/29/2023 at 7:51 AM, AnonymBruker said:

Mann 40.

I bilen,på jobb daglig, offentlige toaletter, skogen,fjelltopp,på gangfelt i mørke. Liker å sprute der andre vil oppdage spruten.

Anonymkode: 7b556...7e8

Yuck! En million yuck!
Det er omtrent det mest nasty jeg har hørt og jeg har vært på internett siden 90-tallet. Seriøst mann.

Det er greit å runke både hist og her, men gjør det diskret, gjør det så ingen oppdager det og for fanden i tangatruse, rydd opp etter deg.

• Liker 1
Gjest Menelaos
Skrevet (endret)

På Malta

Endret av Menelaos
Skrevet

I et offentlig svømmebasseng med mange folk. Var i 14-15 årsalderen. Sprutet ikke, tok til vettet og avsluttet. 

Skrevet

Mange skapblottere her...

Detter gjelder ikke meg, men på en interkontflight med veldig mange ledige seter lå en ung dame på tvers over midtsetene med et teppe over seg og onanerte i søvne.🫢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...