Gå til innhold

Rare steder du har onanert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange rare steder dere har onanert. Jeg selv på offentlige toaletter, skogen, utedo, 

Anonymkode: 54977...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I et tomt klasserom når jeg var yngre. Jeg fikk slippe en gymtime og satt igjen alene i et klasserom for å skrive på noen oppgaver. 

Har også gjort det i et prøverom en gang, og et par ganger mens jeg har kjørt bil. 

Det er vel de rareste plassene jeg kommer på.

Anonymkode: daa9b...8c5

Skrevet

I vannet "på stranden" på Playa del Ingles...

Anonymkode: 05de5...04c

Skrevet

På en fjelltopp med panoramautsikt.

Anonymkode: 30b0c...49f

• Hjerte 1
Skrevet

Rare og rare. I skogen, på et prøverom, i bilen, på flyet, på bussen, i en bar under bordet, på en restaurant under bordet, på plenen på en festival.  Har sextet på jobb, men ikke onanert

Anonymkode: 34918...ef6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rare og rare. I skogen, på et prøverom, i bilen, på flyet, på bussen, i en bar under bordet, på en restaurant under bordet, på plenen på en festival.  Har sextet på jobb, men ikke onanert

Er du mann eller dame? 😄

Anonymkode: 2094f...9ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg lurer på hvor mange rare steder dere har onanert. Jeg selv på offentlige toaletter, skogen, utedo, 

Anonymkode: 54977...ac1

På kontoret på jobb.

K40

Anonymkode: f033b...22e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min nr 1 sexfantasi! Men ville da gjerne delt øyeblikket med noen;)

Anonymkode: f033b...22e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En hyllest til det vakre i naturen.

Anonymkode: c149f...242

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du mann eller dame? 😄

Anonymkode: 2094f...9ef

Dame. Litt lettere for oss å onanere slike steder enn en mann, mindre bevegelse og lettere å lirke seg til litt.

Skrevet

På promenaden i Laspalmas, i en sauna, i en taxi, i en kirke, på en fjelltopp. 

Anonymkode: 22289...e53

Skrevet

Jeg prøvde en gang å gjøre det i et solarium. Har alltid hatt en tanke om å onanere litt sånn offentlig . Hadde med meg dildo å så frem til seansen. Det var ingen suksess å ble med den ene gangen 😅

• Liker 2
Skrevet

må man så må man... Gud skapte mennesket i sitt bilde....heter det i skriften.. :) 

Skrevet

Ulempen for oss menn å runke på rare steder er ... hva gjør du med med sæden? Kvinner kan tørke seg litt på fingrene og så er synlige spor borte. Det er verre med en god ladning.

I guds frie natur kan man alltids kvitte seg med bevisene, men hva med i mer siviliserte strøk? Hva er taktikken blant dere "rare-steder-runkere" ?

Skrevet

I skogen, på do i bassenget, på jobbdo, i telt, på gjesterom til bestemor. 

Anonymkode: 89175...f8c

Skrevet

Jobbet på en rema-butikk i mine yngre dager, 18-19 år. Brukte å onanere da jeg satt i kassen, hadde hele ståpikken ute. Gledet meg alltid til friminuttene på vgs 😍 Satte med en hånd oppe, og en hånd nede. Pleide å tørke av precum’en min på varene jentene kjøpte ❤️

Ellers har jeg runket i diverse kvinne-garderober («sorry gikk feil»), prøverom på klesbutikk med gardinen halvveis oppe osv.

Anonymkode: 86867...2f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jobbet på en rema-butikk i mine yngre dager, 18-19 år. Brukte å onanere da jeg satt i kassen, hadde hele ståpikken ute. Gledet meg alltid til friminuttene på vgs 😍 Satte med en hånd oppe, og en hånd nede. Pleide å tørke av precum’en min på varene jentene kjøpte ❤️

Ellers har jeg runket i diverse kvinne-garderober («sorry gikk feil»), prøverom på klesbutikk med gardinen halvveis oppe osv.

Anonymkode: 86867...2f9

Issues much?

Skrevet
On 10/27/2023 at 11:48 PM, AnonymBruker said:

Skrevet

Mann 40.

I bilen,på jobb daglig, offentlige toaletter, skogen,fjelltopp,på gangfelt i mørke. Liker å sprute der andre vil oppdage spruten.

Anonymkode: 7b556...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...