AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 De gangene du har blitt invitert hjem til en date / flørt - hva er det verste du har kommet til da? Sånn med tanke på bolig osv. Anonymkode: 0066b...486
Blåjojo Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Rotete og tydelig skittent over alt. Gjorde besøket så kort som mulig, og gikk rett i dusjen da jeg kom hjem. Erfarte i ettertid at det kan virke som om det har noe med en spesiell yrkesgruppe å gjøre, for han var ikke den eneste som hadde det sånn. Var nok med en kopp kaffe på hver plass. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 Blåjojo skrev (3 timer siden): Rotete og tydelig skittent over alt. Gjorde besøket så kort som mulig, og gikk rett i dusjen da jeg kom hjem. Erfarte i ettertid at det kan virke som om det har noe med en spesiell yrkesgruppe å gjøre, for han var ikke den eneste som hadde det sånn. Var nok med en kopp kaffe på hver plass. Ble litt nysgjerrig på hvilken yrkesgruppe det er 😅 Vil du gi et hint ? Anonymkode: ec55a...6ec 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 Var på hjemmedate med en dame som hadde bombet den mørke triste kjellerleiligheten sin med creepy dukker over alt. Jeg kødder ikke når jeg anslår hun hadde 100 dukker utstilt på 50ish kvadrat. Følte jeg var i en kulisse i Conjuring enn på date.. Anonymkode: 01fbf...746 6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ble litt nysgjerrig på hvilken yrkesgruppe det er 😅 Vil du gi et hint ? Anonymkode: ec55a...6ec Kanskje det er samme yrkesgruppe som han jeg datet. Det var så rotete at han hadde ikke plass til å lage seg mat/middag. Han Spiste fjordland varmet i en mikro på stuebordet. Hvert rom i huset var roterom , fylt med hobbyting, pappeskerog gudene må vite. Ræl. Julegaver fra i fjor lå halvåpnet i gavepapiret på en benk(det var september da jeg var innom)... Anonymkode: 5eac7...4f7 2
exictence Skrevet 28. oktober 2023 #6 Skrevet 28. oktober 2023 Rotete i mange rom, og da han serverte middag, sto det rotete ting på bordet. Da jeg skulle på toalettet var det ingen dorull. Tenkte at han var veldig likegyldig til meg når han ikke hadde ryddet unna litt i hvert fall til jeg skulle komme 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 28. oktober 2023 #7 Skrevet 28. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Var på hjemmedate med en dame som hadde bombet den mørke triste kjellerleiligheten sin med creepy dukker over alt. Jeg kødder ikke når jeg anslår hun hadde 100 dukker utstilt på 50ish kvadrat. Følte jeg var i en kulisse i Conjuring enn på date.. Anonymkode: 01fbf...746 Var bare at det manglet at The Nun sto i et hjørne og så på deg😂😂😂 Endret 28. oktober 2023 av GrønnNellik68
Gjest ti10 Skrevet 28. oktober 2023 #8 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kanskje det er samme yrkesgruppe som han jeg datet. Det var så rotete at han hadde ikke plass til å lage seg mat/middag. Han Spiste fjordland varmet i en mikro på stuebordet. Hvert rom i huset var roterom , fylt med hobbyting, pappeskerog gudene må vite. Ræl. Julegaver fra i fjor lå halvåpnet i gavepapiret på en benk(det var september da jeg var innom)... Anonymkode: 5eac7...4f7 Hva i alle dager? En ting er at de ikke gidder å rydde i hverdagen, men når de ikke engang gidder å rydde før besøk, for ikke å snakke om date, ja, vel ... Han er kanskje en en av dem som klager på kravstore norske damer 😂
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Var på hjemmedate med en dame som hadde bombet den mørke triste kjellerleiligheten sin med creepy dukker over alt. Jeg kødder ikke når jeg anslår hun hadde 100 dukker utstilt på 50ish kvadrat. Følte jeg var i en kulisse i Conjuring enn på date.. Anonymkode: 01fbf...746 Slike damer er ofte litt mer crazy i senga, ofte anal osv. så der gikk du glipp av noe. Anonymkode: 31ab2...f16 1
Janina1 Skrevet 28. oktober 2023 #10 Skrevet 28. oktober 2023 Skittent, støvete og rotete overalt. Maur på kjøkkenbenken, kjøleskap fullt av rester ikke tildekket. Satt mat tilbredt i ildfast form i stekeovnen inn igjen i stekeovnen for å varmes opp igjen neste dag. Hauger av skittentøy ved siden av skittentøykurven og det luktet mugg i hele rommet. En dusj som umulig kan ha blitt vasket på flere år. Tett sluk. Spisebordet fylt med verktøy og utstyr til bil og mc. Brukte ikke søppelbøtta, men hadde åpen handlepose på spisebordet som han hev søppel i. Nattbordene dekket av tykt støv og hodeputene fullstendig flate og oppbrukte. Masse tomme ølbokser og tomme vinflasker i søppelsekker i gangen. Generelt elendig boevne, og opptatt av å bli oppfattet som en «storkar» utad. 4 1
Blåjojo Skrevet 28. oktober 2023 #11 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble litt nysgjerrig på hvilken yrkesgruppe det er 😅 Vil du gi et hint ? Anonymkode: ec55a...6ec Det var nok et par trailersjåfører. Den 3. gangen jeg skulle date en trailersjåfør sa han: jeg er ikke en som vasker. Da avlyste jeg daten😅 Unnskyldninga til de to første var at de aldri var hjemme. Men de var tydeligvis hjemme lenge nok til å rote😂 Vet heldigvis at ikke alle er sånn. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #12 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje det er samme yrkesgruppe som han jeg datet. Det var så rotete at han hadde ikke plass til å lage seg mat/middag. Han Spiste fjordland varmet i en mikro på stuebordet. Anonymkode: 5eac7...4f7 Hadde han mikrobølgeomn ståande på stovebordet!? 😳 Anonymkode: b1321...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #13 Skrevet 28. oktober 2023 Mugge i kjøleskapet . Nakenbilder av ekskona i bokhylla han ba meg rydde . Vi skulle bli samboere. ( det ble ikke til det,- pga andre ting...men mannen var uten ryggrad i andre henseende) Anonymkode: adda8...0b8 3
Gjest ti10 Skrevet 28. oktober 2023 #14 Skrevet 28. oktober 2023 Men dere som har bidratt her, var det virkelig ingenting som tydet på manglende boevne før dere kom hjem til dem?
Janina1 Skrevet 28. oktober 2023 #15 Skrevet 28. oktober 2023 ti10 skrev (18 minutter siden): Men dere som har bidratt her, var det virkelig ingenting som tydet på manglende boevne før dere kom hjem til dem? Nei, ikke i mitt tilfelle. Har hus, jobb, god økonomi, pen i tøyet. Mye ute på byen. Populær. 1 1
Gjest ti10 Skrevet 28. oktober 2023 #16 Skrevet 28. oktober 2023 Janina1 skrev (1 minutt siden): Nei, ikke i mitt tilfelle. Har hus, jobb, god økonomi, pen i tøyet. Mye ute på byen. Populær. Pussig, men det er vel bare enda en bekreftelse på at man aldri vet hva som skjuler seg bak fasaden.
Magwen Skrevet 28. oktober 2023 #17 Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Husker ei jeg kom til der var det mye skittentøy på kjøkkenet. Tallerken osv som ikke var vasket. Måtte en tur på do, da hold jeg på å renske meg. En ting at det så forjævlig der, men hun hadde ikke slått ned do'n så der var det mye papir og avføring. Den tiden jeg var der så satt hun på PC og prata med mannfolk. Ei annen jeg møtte der var huset fult av støv. Stusset når jeg kom dit. Var ikke måket til døren. Bare tråkket en smal sti. Hadde kun sett bilde av henne og da så hun ok ut. Når jeg banket på så jeg at hun manglet tenner i munnen. Da fikk jeg høre at hun hadde vært pillemisbruker i flere år. Var ikke lenge der før jeg dro Endret 28. oktober 2023 av Magwen 2
AnonymBruker 42 Skrevet 28. oktober 2023 #18 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mugge i kjøleskapet . Nakenbilder av ekskona i bokhylla han ba meg rydde . Vi skulle bli samboere. ( det ble ikke til det,- pga andre ting...men mannen var uten ryggrad i andre henseende) Anonymkode: adda8...0b8 Hva er galt med "mugge" i kjøleskapet? 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #19 Skrevet 28. oktober 2023 Ikke date, men jobbrelatert. Døde, råtnende husdyr i leiligheten. All innvendig panel avrevet og all isolasjon spredd rundt. Litt over 1 år uten rengjøring+søppelkasting hvor man måtte klatre inne vindu da døren var blokkert opp til taket av søppel/matrester etc. ekstrem «hoarding», med over 40 år oppsamling, mye blodsøl, leiligheter overfylt av tyvgods osv osv. Det er bare noen eksempler. Anonymkode: 0b308...569 3
KariTam Skrevet 28. oktober 2023 #20 Skrevet 28. oktober 2023 24 minutter siden, Magwen said: Husker ei jeg kom til der var det mye skittentøy på kjøkkenet. Tallerken osv som ikke var vasket. Måtte en tur på do, da hold jeg på å renske meg. En ting at det så forjævlig der, men hun hadde ikke slått ned do'n så der var det mye papir og avføring. Den tiden jeg var der så satt hun på PC og prata med mannfolk. Ei annen jeg møtte der var huset fult av støv. Stusset når jeg kom dit. Var ikke måket til døren. Bare tråkket en smal sti. Hadde kun sett bilde av henne og da så hun ok ut. Når jeg banket på så jeg at hun manglet tenner i munnen. Da fikk jeg høre at hun hadde vært pillemisbruker i flere år. Var ikke lenge der før jeg dro Er det mulig… Fikk du ikke opp noen varsellamper med hun første før du dro hjem til henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå