Gå til innhold

Er det ikke litt kleint / flaut å innrede huset sitt med ting fra Jysk og Sparkjøp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på besøk hos en ny kollega, og det første jeg la merke til var at alt i huset var kjøpt på Jysk og Sparkjøp. Det så liksom så billig og tacky ut. Og det er snakk om en person med god lønn, som godt kunne spandert på seg noe finere.  

Er det ikke litt flaut med sånt? 

Anonymkode: 14b41...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg vil påstå det er langt mer tacky og flaut å henge seg opp i det enn å handle på disse stedene.. 

• Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør bli like flau som naboen når jeg møter han på bordell. 

Anonymkode: 37406...a90

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var på besøk hos en ny kollega, og det første jeg la merke til var at alt i huset var kjøpt på Jysk og Sparkjøp. Det så liksom så billig og tacky ut. Og det er snakk om en person med god lønn, som godt kunne spandert på seg noe finere.  

Er det ikke litt flaut med sånt? 

Anonymkode: 14b41...ede

Hvorfor har du nipugget utvalget til Jysk og sparkjøp om du synes at det er tacky og flaut?

• Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei? Kanskje det bare er jeg som er sær fordi jeg vokste opp med lite penger, men dette syns jeg var fryktelig snobbete... Kjenner mange som har møbler og dekor fra ikea, jysk, sparkjøp og ting som de har kjøpt på bruktbutikk eller kjøpt billig på finn eller facebook marketplace. Tenker absolutt ikke dårlig om de. Syns det er smart. Skjønner godt at folk vil innrede og prøve få det trivelig hjemme uten å bruke hele lønna, fordi de vil at den skal gå til andre ting... 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er flaut eller kleint. Personlig velger jeg likevel å handle kvalitet når jeg innreder, men bryr meg ikke om hvordan andre velger å innrede sitt hus. Legger heller ikke merke til slike detaljer hos andre. Legger derimot merke til om noen har noe fint jeg kunne tenkt meg selv. Spør da gjerne om tips og råd😊

Anonymkode: a0c1e...2a3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun bør bli like flau som naboen når jeg møter han på bordell. 

Anonymkode: 37406...a90

😅👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (6 minutter siden):

Folk har ulik økonomi og prioriterer forskjellig. Kanskje hun heller vil bruke penger på god mat og opplevelser. Det er mer flaut å lage en tråd om dette. Jysk har mye fint.

Men du vet alle varene på Jysk og Sparkjøp....

Anonymkode: 48a52...d12

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten er ikke noe bedre andre steder, det er selvbedrag. Tvert imot ville jeg tenkt at hun er smart. 

Anonymkode: 2af7b...ea5

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...