Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venn som jeg noen ganger sier fra om ting til, på en veldig fin måte. Det kan være ting som at vedkommende er for sen eller ikke kommer til avtalt tid og ikke sier fra, at jeg blir stående og vente med varm mat eller på de ute på kafe osv. Da kan jeg si at jeg hadde blitt glad for å få beskjed, og skjønner at ting kan oppstå. Men vedkommende kan starte å gråte eller gå rett i forklaringer om hvorfor de er sene og at de ikke mente det, at de føler seg som verdens verste menneske som ikke kan gjøre noe rett. Så trøster jeg og forklarer at det er ikke sant og at jeg bare hadde likt å få beskjed. Det er en del slike ting, hvis jeg sier fra eller ber om noe så er reaksjonen alltid den samme, rett i forsvar og så lar jeg det bare ligge til slutt for jeg orker ikke helt kampen likevel. Føler meg så slem er det feil av meg å si fra om ting? Andre ting er feks at vi har avtaler om å gjøre ting så blir det bare glemt fra dens side.. 

Anonymkode: 0b278...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som skjer ganske ofte hadde jeg blitt irritert selv, det er det må og i det minste sende en melding. Og stadig vekk glemme avtaler er bare respektløs, kan skje en sjeldent gang selvfølgelig. Men ofte hadde jeg sagt i fra om. 
men ang reaksjonen til vennina di da, går det an og ta det opp når ting har roet seg ned. Sånn hvorfor hun ofte er sein, hvorfor hun reagere så sterkt og hva som gjør det vanskelig og gi beskjed. Er vennskapet ellers greit så hadde jeg jo ville latt venneskapet bestå. Men også prate om sånne ting for og kunne få det bedre 

Anonymkode: aafad...86e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...