Gå til innhold

Pakke stjålet fra postkassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

En pakke ble mest sannsynlig stjålet fra postkassen til min kjæreste. Var ull klær så var veldig kjipt. Er klær kjøpt igjennom Tise og ved bruk av tise sin betaling løsning. Har selvfølgelig lett rundt etter pakken men finner ingenting, den skulle fint få plass oppi postkassen så har ikke hengt utenpå. Tise og posten mener at de ikke har noe ansvar lenger når pakken er levert i postkassen 🙈 må vel anta at pakken er tapt da ? Ifølge sporingen ble den levert i postkassen om morgenen men når eg sjekka ca 2 timer etterpå var det ingen pakke der 🙈 noen som har erfaring med dette ? Hva gjorde du/dere i saken?

Anonymkode: 570b1...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så kjipt! Har også opplevd å få pakke stjålet fra postkassen. Tyven i mitt tilfelle hadde åpnet pakken og lot embalasjen ligge igjen. Det skjedde rundt samme tid som dette, så mulig de er ekstra ille i tiden nå og fremover før jul, da det er mer pakker i omløp... 

Anonymkode: 90c93...dc8

Skrevet

Jeg opplevde det samme da jeg bestilte pakke fra et annet firma. Jeg var heldig og firmaet sendte ny pakke uten at jeg betalte ekstra. De sendte da med henting på post i butikk for å sikre at den ikke ble stjålet på nytt.

Anonymkode: 5383e...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...