Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye forholdsformen, som jeg har i aller høyeste grad havnet i. Med en fyr som har null erfaring med damer og vel tikker alle boksene for unnvikende. Når jeg sier null erfaring med damer mener jeg null, jeg vurderer nesten om han var jomfru før vi møttes.
Vi er over 40. Han er snill, smart og respektfull men ekstremt lite tilgjengelig på annet enn telefon (der er han tilgjengelig konstant).
Dette har pågått siden jeg ble singel for 8 år siden, og jeg har vært såpass opptatt med jobb og barn at det har vært greit å holde på slik, lettvint for min del også i en hektisk hverdag (men samtidig ha en samtalepartner og litt nærhet i ny og ne) . Det er forøvrig fortsatt helt greit. Men jeg tar jo ikke dette opplegget så på alvor som jeg ville gjort med en faktisk kjæreste. Nå har det gått 8 år og situasjonen vil aldri endre seg med oss. Så nå vurderer jeg å bli aktiv på datingfronten. Men det er til tross for dette fjerne opplegget sterke følelser fra begges sider, vi er glade i hverandre. Hvordan tar jeg opp dette? Det blir en merkelig situasjon hvor det ikke er brudd, for vi har aldri vært sammen-sammen. Men jeg har mer tid nå og ønsker noe mer fast og stabilt, og det kan han ikke gi meg.

Anonymkode: ebddd...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har mer tid nå og ønsker noe mer fast og stabilt, og det kan han ikke gi meg.

Anonymkode: ebddd...c9a

Si dette. 

Anonymkode: 0c8a9...a3b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vær ærlig med han 😊

Anonymkode: cb926...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...