Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker oss ikke alkohol fordi ingen av oss liker det. Likevel får vi ofte flere flasker som blir stående til årgangsvin eller blir gitt vekk.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelagde ting, spesielt spiselige eller strikkede ting.

Anonymkode: 14b63...4b9

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
NinaLisa skrev (3 minutter siden):

Vi ønsker oss ikke alkohol fordi ingen av oss liker det. Likevel får vi ofte flere flasker som blir stående til årgangsvin eller blir gitt vekk.

Vær glad dere får noe. Er det nærme som gir dette så sier du i fra. 

Anonymkode: 614a4...40c

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker meg ikke nisser. Jeg får gave av såpass få at det ikke pleier å bli et problem. 

Anonymkode: 6283d...493

• Liker 2
Skrevet

Billig dusj og sjampo i ett fordi det liksom må ligge flere gaver under treet ...

Anonymkode: 79315...db1

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vær glad dere får noe. Er det nærme som gir dette så sier du i fra. 

Anonymkode: 614a4...40c

Det er det som nesten er litt komisk. Familien vet jo at vi ikke drikker alkohol, likevel er det dem som gir oss slike gaver. 

• Hjerte 2
Skrevet

Julepynt. Det er som regel helt annet enn det jeg selv pynter med her hjemme

• Liker 2
Skrevet

Pynt og dilldall, servietter, dekor, klær, kremer og såpe, friluftsgreier, opplevelser. 

Heldigvis er vi gode på å gi det vi ønsker oss i min familie :)

• Liker 1
Skrevet

Alkohol. Nisser/julepynt. «Morsomme» krus o.l.

• Liker 1
Skrevet

Kremer og såper.

• Liker 1
Skrevet

Ting og tang til hjemme, forbruksvarer som vi ikke ville kjøpt selv (f.eks kjedelig vin, såper og diverse av en dårligere kvalitet enn vi vanligvis bruker osv), klær, kjøkkenutstyr vi ikke eksplisitt har ønsket oss, ting som ikke er lagd for å vare/ikke kan repareres og sikkert mye mer. 

• Liker 1
Skrevet

"nips og naps". Med mindre det er laga av barna i familien,  da er det en ære å få noe de har brukt masse energi og kjærlighet på :)

fikk en superstygg pyntegjenstand en gang av svigerinna mi. Den er virkelig ikke vår stil, og har en stor "base" på 10-15 cm i diameter samtidig som selve pynten er ca 3-4 cm stor. Den kan ikke settes i ett hjørne engang, og tar bare opp plass. Samtidig spør de hvor den er hver gang de er innom. Foreløpig står sen på ett av barna sitt rom høyt oppe, heldigvis kan ikke barnet snakke enda så den kan ikke fortelle at det er fordi vi hater den 😛 dyr var den også, 900 kr. Men kjøpt på salg for 700, så den kunne ikke byttes. Trust me, I tried. 

Anonymkode: 77cab...f28

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet

Slips og skorter.

Anonymkode: 2f0ab...835

• Liker 1
Skrevet
  • Håndklær (jeg har store mengder)
  • Toalettmappe (jeg har innmari mange)
  • Bodylotion (jeg bruker nesten ikke)
  • Håndkrem (jeg bruker lite, og er veldig kresen)
  • Influencerprodukter, særlig ikke innen interiør

• Liker 2
Skrevet

Helst ingenting med lukt. Type duftlys/duftpinner, krem med parfyme etc.  Og pynte-dill-og-dall ting. 

Anonymkode: f081c...f78

Skrevet

Kjøttprodukter, skinn eller pels.

Snop, hjemmelaget eller kjøpt.

Bøker. Misforstå meg rett: jeg elsker bøker og jeg elsker å lese, men bøkene jeg får er typ Jojo Moyes og alt det skvipet der. Bøkene jeg ønsker jeg er ofte ikke på norli og slikt, så de ser sikkert bare en bok og bare: «den der er sikkert bra nok.» 

Sminke. Får sjeldent riktig tone til huden min.

Kjæledyr. 

Alkohol. Fordi jeg er veldig kresen på drikke.

Anonymkode: a0627...90b

Skrevet

Jeg vil ikke ha noen verdens ting. Kjøper selv det jeg vil ha. Skulle jeg absolutt måttet få noe, så hadde et julekort med invitasjon til hjemmemiddag hos venner vært perfekt. 

Selv gir jeg sjelden til voksne, fordi de ønsker seg ingenting!

Bruk heller penger på å kjøpe julegaver til barn som ikke får noen gaver i jula, enn å kjøpe «ræl» til voksne mennesker. 

Anonymkode: c332f...be3

• Liker 3
Skrevet

Kjæreste/kvinnfolk 😀

Gjest Heidi Høst
Skrevet

Gjenstander.

Kan det  ikke "brukes opp" eller "spises opp", men må bli i hjemmet mitt er det trolig uønsket. Jeg eier for mye "ting" allerede.

Skrevet

- "Damebøker" (type Jojo Moyes og lignende)

- Pynteting i stil type "koselig"

- Esker med dusjsåpe/bodylotion/såpe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...