AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg skal snart til Oslo Spektrum på en konsert med sønnen min. Vi har sitteplasser, og jeg vil helst ikke at han skal vente lengre enn nødvendig. Dørene åpner kl 18.30, og oppvarmingsbandet starter kl 20. Når bør vi møte opp, tror dere? Anonymkode: fbce9...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg hadde møtt opp halv time før, de er så rutinerte i de køenen det går så fort Anonymkode: e97b6...c87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Del Skrevet 27. oktober 2023 Da hadde jeg vært der 19.15. Da er det vanligvis ikke kø for å komme inn lenger, men greit å ha litt tid til å finne plassene, og ev. gå på do eller titte litt på det som selges. Anonymkode: 0df75...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 27. oktober 2023 #4 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg ville kommet mellom 19:30 og 19:45. Ikke verdens undergang å gå glipp at noen minutter med oppvarmingsband heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #5 Del Skrevet 4. november 2023 Så spennende at du skal på konsert! For å unngå lang ventetid, anbefaler jeg å møte opp rundt kl. 18.00. Da har dere tid til å finne setene deres og kanskje utforske litt før konserten begynner. Kos dere! Anonymkode: 5474f...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå