Gjest iselin Skrevet 26. januar 2006 #1 Skrevet 26. januar 2006 Noen som har erfaringer med gode hotell i oslo? jeg og kjæresten min har snart 2 års dag, og vil overraske han med en helg på hotell. Jeg vil at det skal være ganske fint, og med bad!
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #2 Skrevet 26. januar 2006 Du har sannelig litt av hvert å velge i. Jeg syns Rica Victoria i Rosenkrantzgt er veldig bra. Fine rom, bra beliggenhet, og ikke så verst priser.
Lealaus Skrevet 26. januar 2006 #3 Skrevet 26. januar 2006 Rica Triangel. Det heter muligens ikke det lenger. Det ligger i allfall på Holbergs Plass.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Må bare anbefale bastion hotell igjen jeg. Garanterer dere at det blir dra. Bestill suiten for helgen så får dere boblebad. Det er helt ypperlig! http://www.hotelbastion.no/
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 For all del, ikke hør på anbefalinger av Hotell Bastion! Når man har hundrevis av passende hoteller å velge i, så ville jeg IKKE valgt det strøket Bastion ligger.
Grooo Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Mitt tips: Er du Coop-medlem får man veldig god pris via Coops hotellkupp. Sjekk http://www.coophotellkupp.com/
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Bastion er over all tvil det fineste hotellet i Oslo uansett strøk Og skal man bare på hotelltur for å kose seg er det å anbefale på det sterkeste !
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 Bastion er over all tvil det fineste hotellet i Oslo uansett strøk Og skal man bare på hotelltur for å kose seg er det å anbefale på det sterkeste ! ← Det fineste uansett strøk????
mixci Skrevet 5. februar 2006 #11 Skrevet 5. februar 2006 Det skal ikke være for dyrt heller daaaa! Jeg og prøver å finne ett hotell i Oslo til en rimelig penge... Finnes det?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #12 Skrevet 6. februar 2006 og med bad! ← Jeg har hittil ikke registrert noen hoteller i Oslo uten bad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå