Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, har ikke sansen. Later som jeg ikke er hjemme. 🙈🙉

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker halloween, men gjør det samme 🤣

Anonymkode: 74108...b5e

Skrevet

Det er selvsagt helt ok. 

Anbefaler å slå av utelys, om du kan. Så både slipper du en god del uønsket ringing på døren, men vi som må følge standhaftige småunger desperat etter snop slipper å krangle med en unge fordan døren din om at nei, nå HAR vi ringt på, og vi HAR ventet i fem minutter, nå må vi faktisk gå, selv om lyset er på og vi ser det er noen hjemme. 

Anonymkode: f4793...44f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt greit, det er valgfritt å delta.

Vi ringer bare på til de som har utelysene på eller som har pyntet.

Anonymkode: 77a15...4c7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg pynter for egen del og fyrer bål i hagen, men kjøper ikke inn godteri eller gidder å bli forstyrra av druttunger. Jeg liker fred på kvelden! 

Anonymkode: 4d3c6...06f

• Liker 1
Skrevet

Bor heldigvis i blokk å her åpner man ikke for fremmede uansett alder😁 

Anonymkode: 597c5...627

• Liker 2
Skrevet

Jeg kler meg ut, og åpner i kostyme. En pose med godteri koster så lite, og gir så mye for de som ringer på. Resten spiser jeg selv. 🥰

Nyttårsbukken er død her jeg bor,        + 1°, 12 m/s og regn har tatt livet av det. #Vestlandet 

Anonymkode: d55be...117

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Her er utelyset av. Har ikke barn, feirer ikke Halloween.

Anonymkode: 3996e...6e9

• Liker 5
Skrevet

Har heldigvis kveldsvakt på Halloween 😁

• Liker 2
Skrevet

Gjorde som deg før jeg fikk barn. Satt i mørket med låst dør. Nå må jeg være med på galskapen men slipper å kjøpe så mye godteri å dele ut for vi er ute det meste av kvelden. Først Halloween-fest på skolen og deretter tiggerunde i nabolaget.

Anonymkode: b6b82...f2c

Skrevet

Bor sentralt, men inn den lille veien ingen som ikke vet det tror det er noen hus. 

Så her er det ingen på døra hverken til Halloween, tv-aksjonen eller lignende.

Anonymkode: 77a15...4c7

• Liker 1
Skrevet

Jeg slipper heldigvis å tenke på det her jeg bor nå. For det første så er det færre barn som går dør til dør, men så er det også ofte observert villsvin utenfor inngangsdøren min, så barna tør ikke å gå ned den trange gangstien i mørket, i frykt av at det skal komme et virkelig monster ut av intet. Elsker det! 😂

Anonymkode: 4387c...5ba

• Liker 2
Skrevet

det velger man jo helt selv! 

For min del så er jeg hvert år bortreist til halloween-fest, men jeg har noen kjempesøte hyggelige nabounger som er så skjønne atte hjelpes, så hvert år så "gjemmer" jeg en skål med halloween godis i inngangen min, å sier i fra til foreldrene, så får de komme å hente seg en liten ting hver :) funker superbra, unga fornøyde, foreldra fornøyde å jeg er happy. :)

Anonymkode: 95071...4e0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg slipper heldigvis å tenke på det her jeg bor nå. For det første så er det færre barn som går dør til dør, men så er det også ofte observert villsvin utenfor inngangsdøren min, så barna tør ikke å gå ned den trange gangstien i mørket, i frykt av at det skal komme et virkelig monster ut av intet. Elsker det! 😂

Anonymkode: 4387c...5ba

🐽🐽🐽

Skrevet

Ok

Jeg har kjøpt masse godteri fra rusta og ordnet kostyme til meg selv :heiajente:

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (1 time siden):

Sorry, har ikke sansen. Later som jeg ikke er hjemme. 🙈🙉

Ok. 

• Liker 1
Skrevet
Fame skrev (Akkurat nå):

Ok

Jeg har kjøpt masse godteri fra rusta og ordnet kostyme til meg selv :heiajente:

Takk 🫶🏼

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er koselig, nå bor jeg på ett lite sted og her er vel de fleste barn klar over at de som ikke har satt ut lykt/gresskar/pyntet ikke ønsker besøk. Vet også at barna gleder seg over å gå, kle seg ut og dele godteri etterpå og da er det bare koselig å bidra til at de får en hyggelig kveld. Har vi ikke mer godis igjen så slukker vi bare lyset og tar inn lykta.  

Anonymkode: 8b8d5...aa0

• Liker 4
Skrevet

Altså, sånn egentlig, når man tenker over det så har vi jo bare bytta Karneval med Halloween. Når jeg var liten var det alltid så sykt gøy å dra på sånne karneval-fester, og det var hvert år. 

Nå har man vel ikke karneval, men halloween feiring istedenfor. Morro for unga. Vi kjøper godis å kjører på. 

• Liker 2
Skrevet
navnet skrev (48 minutter siden):

Altså, sånn egentlig, når man tenker over det så har vi jo bare bytta Karneval med Halloween. Når jeg var liten var det alltid så sykt gøy å dra på sånne karneval-fester, og det var hvert år. 

Nå har man vel ikke karneval, men halloween feiring istedenfor. Morro for unga. Vi kjøper godis å kjører på. 

Karneval var ikke så grotesk? Jeg sliter med å se barn med blod i fjeset. Synes det er så ekkelt. Og så slapp man godte-tiggingen i nabolaget når vi hadde karneval.

Anonymkode: b6b82...f2c

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...