AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har kjøpt en kjole som jeg har siklet lenge på, den kostet nå under halv pris. problemet er at det var utsolgt for min størrelse 🙈 kjøpte i str 40, vipper mellom 36-38. Kan være heldig at det er en liten str 40. Men planen min er eventuelt å sy den inn. Har noen erfaring med det? Ble det vellykket ? Anonymkode: e9f8a...65f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg har ikke erfaring med å sy inn kjoler, men et par ganger har jeg kjøpt for store bukser på salg (smaken min er litt for dyr for lommeboken!) som er blitt kjempefine etter en tur til skredderen. Anonymkode: 399e3...a0f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke erfaring med å sy inn kjoler, men et par ganger har jeg kjøpt for store bukser på salg (smaken min er litt for dyr for lommeboken!) som er blitt kjempefine etter en tur til skredderen. Anonymkode: 399e3...a0f Ja min også 🤭 men det høres lovende ut 😊 googlet hva det ville koste å sy inn, prisen viker overkommelig med tanke på hvor mye jeg sparer på salget. Anonymkode: e9f8a...65f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 Hvor mye jobb det er å sy inn en kjole, kommer jo helt an på kjolen. Jeg har kjoler jeg har sydd inn på null komma niks, med kun en ekstra søm i siden. Så er det mer avanserte kjoler, som krever langt mer for at det skal se bra ut. Så du må nesten få et prisoverslag på den faktiske kjolen du vil ha sydd inn. Det blir litt som å spørre hvor langt et tau er. Anonymkode: 58aa8...ca9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mye jobb det er å sy inn en kjole, kommer jo helt an på kjolen. Jeg har kjoler jeg har sydd inn på null komma niks, med kun en ekstra søm i siden. Så er det mer avanserte kjoler, som krever langt mer for at det skal se bra ut. Så du må nesten få et prisoverslag på den faktiske kjolen du vil ha sydd inn. Det blir litt som å spørre hvor langt et tau er. Anonymkode: 58aa8...ca9 Spørsmålet var mer rettet til om resultatet blir bra når kjolen blir sydd inn, enn pris 😊 jeg har ikke erfaring med det tidligere.. Anonymkode: e9f8a...65f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #6 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Spørsmålet var mer rettet til om resultatet blir bra når kjolen blir sydd inn, enn pris 😊 jeg har ikke erfaring med det tidligere.. Anonymkode: e9f8a...65f Igjen kommer det an på kjolen, og hvor mye du er villig til å betale for det. Noen kjoler er enkle å ta inn på en fin måte. Alt kan tas inn og fås til å se bra ut av en god skredder, men avhengig av kjolen, kan det være veldig tidkrevende (og deretter dyrt), eller ganske enkelt. Det er derfor du bør be om et prisoverslag. Om skredderen ser at dette er en stor-jobb om det skal bli skikkelig fint, kan han gjerne tilby å gjøre det på en ikke-like-perfekt måte til en billigere penge. Anonymkode: 58aa8...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå