Gå til innhold

Sko med demping

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sko med demping både til hverdags og gåturer. Kan ikke jogge pga knærne. Alle sko med demping heter løpesko eller joggesko. Men man kan vel bruke de ellers og?

Anonymkode: 5c09f...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Hoka til alt (både jobb, privat, turer, fritid). 

Anonymkode: 089d6...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Asics løpesko med gel-demping til "alt". Har både til hverdags, trening og fest. Har til og med noen i skinn jeg har brukt i dåp og begravelse 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko kan brukes til alt. Alle de kjente merkene har god demping på de dyreste modellene. Ta en tur i en sportsforretning og prøv. Ikke kast deg over Hoka slik alle føler en trang til i dag. Det finnes andre sko som kan passe foten din bedre.

Anonymkode: 92888...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker løpesko til hverdags og jeg løper aldri. 
Føler det er god passform og bra demping i dem. Har funnet at New Balance, Asics og Nike passer min fot best. 
Alle anbefaler Hoka og kjøpte med meg en gang, prøvde de litt inne hjemme og de passer ikke min fot... (noe rart i hælkappen der for meg). Virker at du prøver ut og finner merker som passer din fot. 
Salomon er også gode for min fot, bruker det mest om vinteren da for de har gode gore-tex-modeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker skechers max cushioning. Danker ut alt annet. Store i str, litt brede foran så tærne får plass 👍

Anonymkode: bb59a...3eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...