Gå til innhold

Dere som har smertepumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har smertepumpe - når slutter deres å fungere? Min slutter å fungere når det er igjen et sted mellom 10 og 25 ml, men apoteket sier den skal fungere ned til siste ml. Resultatet er at det blir et opphold i medisineringa i opp til et døgn to ganger i uka. Er det normalt at det blir igjen en ganske stor rest i bunnen av kassetten, eller er det min pumpe det er noe galt med? Det er en CADD-pumpe.  

Anonymkode: e685f...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer hvis du trykker på Start etter at du har fått opp varsel? Og er det Cadd legacy eller Cadd solis? Hvem administrerer pumpa for deg?

Anonymkode: d2870...2eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skjer hvis du trykker på Start etter at du har fått opp varsel? Og er det Cadd legacy eller Cadd solis? Hvem administrerer pumpa for deg?

Anonymkode: d2870...2eb

Det er en Cadd Legacy som administreres av hjemmesykepleien. 

Jeg får sjelden opp varsel, den bare fortsetter å "pumpe" og telle ned på antall ml som er igjen, men det kommer ingenting ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er en Cadd Legacy som administreres av hjemmesykepleien. 

Jeg får sjelden opp varsel, den bare fortsetter å "pumpe" og telle ned på antall ml som er igjen, men det kommer ingenting ut. 

Da må den enten skiftes når det ikke kommer mer ut eller så må du få en ny pumpe av behandlingshjelpemidler som jeg regner med er de som har lånt pumpen til deg.

Anonymkode: dfd17...9ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...