Gå til innhold

Ingen egg overlevde etter uttak, livredd for neste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var kjempesunn, trente, normal BMI, tok q10 og masse tilskudd for å bedre kvaliteten på eggene. Hadde to uttak, fikk ut mange egg, ingen utviklet seg mer enn dag 4... så plutselig på 3 forsøk fikk jeg endelig 1 egg jeg ble gravid med. Tror det handler om dårlig/bra syklus da de to første uttakene var veldig nærme hverandre og siste var 6 mnd senere. Husk at det tar 3 mnd for eggene å "lages". Så alt du gjør nå har noe å si for eggene dine om 3 mnd. Masse lykke til:) ikke rush med neste uttak, det kan være den samme kvaliteten på eggene hvis det er for tett (var en gynekolog som sa dette til meg).

Anonymkode: 27506...a0d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det 2 ganger, dessverre. Den første  gangen det skjedde, fikk jeg ut 17 egg og andre gangen det skjedde så fikk jeg kun ut 3 egg. Gikk for lenge pga rød dag. Men forsøkene etter det skjedde har vært mine beste, jeg fikk blastocyster på frys begge gangene, så det trenger ikke å bety noe som helst for det om forsøket ble avbrutt. Kanskje det var feil medisiner for din kropp?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2023 den 12.22):

Beklager for at jeg lurer, men å være bare 23 år og gå gjennom ivf er veldig ungt. Gjennomsnittet er nok over 30

Anonymkode: 39a2b...8bd

Har de funnet noen grunn for at dere ikke blir gravide? Vi skal straks inn i icsi (mannligfaktor) 26 år 😌

Anonymkode: 9f4b8...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 20.49):

Har de funnet noen grunn for at dere ikke blir gravide? Vi skal straks inn i icsi (mannligfaktor) 26 år 😌

Anonymkode: 9f4b8...e36

Jeg har PCO :( 

Anonymkode: be7d0...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (På 28.10.2023 den 17.45):

Jeg har opplevd det 2 ganger, dessverre. Den første  gangen det skjedde, fikk jeg ut 17 egg og andre gangen det skjedde så fikk jeg kun ut 3 egg. Gikk for lenge pga rød dag. Men forsøkene etter det skjedde har vært mine beste, jeg fikk blastocyster på frys begge gangene, så det trenger ikke å bety noe som helst for det om forsøket ble avbrutt. Kanskje det var feil medisiner for din kropp?

Mulig det, venter fortsatt på ny plan i posten. Men de sa over telefon at kroppen responderte bra på medisinene og at de hadde god tro på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 15.47):

Jeg var kjempesunn, trente, normal BMI, tok q10 og masse tilskudd for å bedre kvaliteten på eggene. Hadde to uttak, fikk ut mange egg, ingen utviklet seg mer enn dag 4... så plutselig på 3 forsøk fikk jeg endelig 1 egg jeg ble gravid med. Tror det handler om dårlig/bra syklus da de to første uttakene var veldig nærme hverandre og siste var 6 mnd senere. Husk at det tar 3 mnd for eggene å "lages". Så alt du gjør nå har noe å si for eggene dine om 3 mnd. Masse lykke til:) ikke rush med neste uttak, det kan være den samme kvaliteten på eggene hvis det er for tett (var en gynekolog som sa dette til meg).

Anonymkode: 27506...a0d

Skal ha nytt egguttak neste mnd, da er det 1,5 mnd siden sist😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...