AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #1 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg kom midt i et bleieskift, da tok den ansatte på barnet bleien og så overleverte resten til meg av påkledning i gangen. Synes det var litt rart å ikke fullføre bukse og genser på stellerommet, men bare dumpe alt hos meg i det jeg kom inn døren. Skal ikke henge med noe mer opp i det altså, bare lurer på om det er vanlig?😅 Anonymkode: ac429...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #2 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kom midt i et bleieskift, da tok den ansatte på barnet bleien og så overleverte resten til meg av påkledning i gangen. Synes det var litt rart å ikke fullføre bukse og genser på stellerommet, men bare dumpe alt hos meg i det jeg kom inn døren. Skal ikke henge med noe mer opp i det altså, bare lurer på om det er vanlig?😅 Anonymkode: ac429...c8e Var det et problem for deg? Jeg hadde ikke tenkt noe på det, bare. kledd på barnet og takket for dagen. Anonymkode: e135a...699 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #3 Skrevet 27. oktober 2023 Du må nesten ta det med den det gjelder når det skjer. Absolutt alt annet er enten for sent, feil sted eller rettet mot feil mennesker. Eller som her, alle tre. Lykke til videre i livet. Anonymkode: 74164...8b3 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #4 Skrevet 27. oktober 2023 Hadde ikke reagert Anonymkode: ed191...0be
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #5 Skrevet 27. oktober 2023 Fatter ikke at det er noe å stusse på.. Anonymkode: 47386...e2e 7 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #6 Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg kom midt i et bleieskift, da tok den ansatte på barnet bleien og så overleverte resten til meg av påkledning i gangen. Synes det var litt rart å ikke fullføre bukse og genser på stellerommet, men bare dumpe alt hos meg i det jeg kom inn døren. Skal ikke henge med noe mer opp i det altså, bare lurer på om det er vanlig?😅 Anonymkode: ac429...c8e en barnehage-ansatt har sannsynligvis en hel haug med andre barn å fokusere på. men du som forelder trenger bare å tenke på ditt eget barn... Anonymkode: 8660d...217 11
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #7 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg synes at det er naturlig at jeg tar over skift/stell om jeg kommer midt i det Hendt at jeg har kommet for å hente akkurat når de er på vei for å skifte bleie, da har jeg tatt bleieskiftet. Barnet vil jo til meg med en gang jeg kommer og de voksne har jo alltid flere barn så greit at jeg tar over når jeg er der tenker jeg. Anonymkode: 72194...f8d 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #8 Skrevet 27. oktober 2023 Ja, det er vel normalt. Det er jo ditt barn? Det samme som når jeg kommer fra hjemmesykepleien for å lage mat til Olga, så sitter datteren der... Da regner jeg med at hun lager maten. Anonymkode: e6ea8...b1a 5
Ny Bruker Skrevet 27. oktober 2023 #9 Skrevet 27. oktober 2023 Mitt barn. Jeg føler barnet er hentet fra det tidspunktet jeg nærmer meg barnet. Det er alltid jeg som kler ferdig barnet hvis jeg henter i påkledningstidspunktet. Skjer flere ganger per mnd. 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #10 Skrevet 27. oktober 2023 Var det rart å kle sitt eget barn? Ønsket du å stå der å se på mens en annen kvinne gjorde det? Anonymkode: c1846...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #11 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg hadde nok sagt at jeg kler på.. Og hvis alle klær var av må det jo ha vært en uhell? Tar jo av minst mulig klær ellers.. Anonymkode: 47652...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #12 Skrevet 27. oktober 2023 Det er vel helt naturlig at foreldre tar over ansvaret når de kommer? Eller skal man bare stå der og se på mens noen andre kler på barnet? Anonymkode: 3ceaa...6ff 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #13 Skrevet 27. oktober 2023 Som de andre her, ville heller ikke jeg reagert på det. Du, mor til barnet, bør jo ha ansvar for ditt eget barn så fort du er i barnehagen. Barnehagen er underbemannet nok som den er. Hadde nok stusset om de ga deg barnet midt i bleieskiftet, men i dette tilfellet var jo bleieskiftet gjennomført. Mener du også at det er de ansatte som skal skifte bleie hvis barnet bæsjer rett før du henter det, sånn at det er du som oppdager bæsjen ved henting. Ikke at det har skjedd meg så ofte, men et par ganger har det skjedd, og da har jeg selvfølgelig tatt med meg barnet mitt inn på badet selv. Anonymkode: 2fb6e...8b0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #14 Skrevet 27. oktober 2023 Jeg hadde også tenkt det var naturlig at jeg overtok. Jeg er moren, barnet vil til meg og den ansatte kan gå og være til stede for dem som ikke er hentet enda. Jeg har ikke kommet mist i bleieskift selv, men tenker jeg ville sagt at jeg kan ta over dersom den ansatte ikke tok initiativ til det. Anonymkode: 0b582...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #15 Skrevet 27. oktober 2023 Syns ikke det er rart så lenge bleien var på. Hvis de sto på badet naken hadde jeg tilbudt meg å gjøre alt ferdig. Anonymkode: 92189...85a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #16 Skrevet 27. oktober 2023 Om barnet ser at foreldre har kommet så inviterer jeg foreldre inn på badet. Det er som regel håpløst å skifte på et barn som har sett mor eller far. Opplever jo at de fleste kommer på eget initiativ da. Ped.leder småbarn Anonymkode: f8e40...a3e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #17 Skrevet 27. oktober 2023 Hadde vært veldig rart å si hei til dem og så la den ansatte ta seg av påkledning. Ingen av barna mine hadde akseptert det heller, de vil til meg når de har sett meg. Anonymkode: 285f2...108
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #18 Skrevet 27. oktober 2023 Har alltid gjort alt ferdig før vi går ut til foreldre. Jobbet mest med de minste Anonymkode: 20a09...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå